Cum se adaugă o bibliotecă în meniul Start al Windows 10

Nu mă refer la scurtături sub forma unei dale, situație în care orice folder din computer poate fi adăugat cu opțiunea „Fixați la Start” din propriul meniu contextual, ci în lista din partea stângă a meniului Start a Windows 10, cea în care avem Explorer, Setări, etc.

biblioteci-meniul-start

Pentru adăugarea în meniul start a oricărei biblioteci, accesați Setări » Personalizare » Start, derulați lista până la final, apoi faceți click pe link-ul Alegeți ce foldere să apară în Start:

Alegeți ce foldere să apară în Start

Se va deschide un nou panou în care mai trebuie doar să activați comutatorul bibliotecii pe care doriți să o adăugați în lista meniului Start. Eu am adăugat imagini, bibliotecă pe care zilele acestea o accesez de câteva zeci de ori pe zi.

Activare afișare foldere în meniul Start

N-am găsit nici o metodă de adăugare a unui subfolder, ce mi-ar fi fost de și mai mare ajutor, însă pentru a evita click-uri în plus am setat locația bibliotecii pe cel dorit și cu asta, basta.

6 Comentarii

  1. Am trecut și eu pe win 10. Doresc să-mi schimb opțiunea votată în sondaj mai demult, din „mai multe articole cu win 7” în „mai multe articole cu win 10”. Momentan sunt foarte mulțumit de el.

    1. Exact pe acesta nu poți, că e unul custom, făcut de mine, dar îl poți particulariza pe cel actual modificând fișierul temei.

  2. Salut,
    Am o „problemă”, și aș vrea să mă ajuți să o rezolv. Atunci cînd vreau să deschid o aplicație precum Microsoft Edge, Mail, Calendar, Fotografii etc, îmi apare următorul mesaj:
    „Această aplicație nu se poate deschide folosind contul de administrator predefinit. Conectați-vă cu un cont diferit și reîncercați.” Menționez că folosesc un singur cont pe PC, cel de administrator.

    Mulțumesc

Lasă un răspuns

*