Cum se adaugă orice folder în secțiunea “Favorites” a Windows Explorer

Pentru cei care doresc să facă acest lucru, voi explica în continuare cum se adaugă rapid și simplu orice folder din calculator în secțiunea Favorites a panoului de navigare (Navigation Pane) din Windows Explorer, adică secțiunea aflată în chenarul roșu în imaginea de mai jos.

Favorites Windows Explorer

Cea mai simplă și rapidă metodă de adăugare a unui folder în secțiunea Favorites a Windows Explorer constă în tragerea cu mouse-ul a respectivului folder deasupra secțiunii și eliberarea acestuia în momentul afișării mesajului „Create link in Favorites„.

O altă metodă simplă de adăugare a folderelor în secțiunea Favorites constă în accesarea folderului care se dorește a fi adăugat, urmată de efectuarea unui click dreapta pe Favorites » Add current locations to Favorites:

Add current location to Favorites

Eu obișnuiesc să adaug în secțiunea Favorites acele foldere pe care le accesez pentru a încărca fișiere pe Internet, în acest mod fiindu-mi mult mai ușor să ajung la fișierele dorite.

2 Comentarii

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.