Camioanele Volvo

Iată cum se demonstrează stabilitatea și acuratețea unui camion, conform Volvo:

Cât despre Jean-Claude Van Damme, la cei 53 de ani ai săi, pare în formă pentru un nou episod Universal Soldier.

13 Comentarii

  1. Din pacate nu e real.De ce?Camioanele par sa mearga inapoi,dar rotile din fata se invart spre inainte!Uitati-va cu atentie.Oricum…ideea e originala.

  2. Asta nu-i adevart cum nu sunt eu peste. Alea merg cu spatele dar de fapt se misca in fata, ce drq, macar puteau face sa para realist!

    1. Vanzari mari! dar sa fim seriosi acum chiar crezi ca ei nu stiau ca orice om cu un neorum isi va da seama ca e fake, voiau sa faca asta, e cal mai bun sa isi faca reclama.

      Sa luam de exemplu tu si eu.

      Eu fac un clip de genu, desigur e stiu ca tu iti vei da seama ca e fake, insa asta imi aduce mie profit. Pentru ca tu cu siguranta vei da mai deaprte acel clip, pentru a se uita si altii la acel clip si tot asa. Si uite asa merge treaba!

    2. Ce nu înțelegi tu e că vorbim de sincronizare perfectă între două camioane în mișcare. Înainte sau înapoi, tot de sincronizare vorbim. Iar asta scoate în evidență Volvo, nu direcția de mers, ori faptul că a găsit doi șoferi capabili să meargă în marsarier.
      Cât despre roți, să presupunem că acele camioane înaintau, iar la montaj a fost făcut să pară că mergeau înapoi. După logica ta, de ce roțile se învârt contrar sensului de mers al camionului? Dai video-ul înapoi, roțile merg înapoi, nu înainte. Dar, după logica ta, se întâmplă exact invers și sper să ai suficienți neuroni pentru a-mi demonstra asta.
      Insist: pune video-ul full screen, pe HD, și fii atent la cauciucuri.
      Cât despre iluzia optică de care vorbesc eu, o poți vedea în acțiune și în acest video » https://www.youtube.com/watch?v=Y1yHMy0-4TM
      P.S.: Peste „orice om cu un neorum isi va da seama ca e fake”, am trecut cu vederea. Chiar nu mă pot supăra pe tine, pe bune.

  3. Aoleu, da le ai cu explicatiile. Sincer acum eu credeam ca ti-ai dat seama, adica pe bune. Asta e primul clip de genu pe care il vad.
    P.S la ce viteza de —- am sa pun clipu la HD as sta cam pana maine si tot nu s-ar incarca. Oricum nu le am cu editari/montaje etc, deci…
    Mama ce serios pari in comentarii!

    1. Să înțeleg că recunoști că ai greșit? Dacă-i așa, mă bucur. Să fie într-un ceas bun!
      Cât despre comentarii, au mai spus și alții că-s îngâmfat… Mno, se pare că nu-s, tocmai ai aflat și tu că aparențele înșeală 🙂

  4. Marcajele de pe asfalt spun totul, deci, camioanele „merg” înapoi (chipurile). Orice vehicul articulat ce se deplasează în marsarrier, la o corectie de 1milimetru (teoretic) a roților directoare, va modifica direcția roților punților spate cu cu cel puțin 10 cm. La o viteză de aprox 40 km/h, ar fi un dezastru, se detașează articulația. Nici nu se poate atinge asemenea viteză la mersul înapoi, nu permit pinioanele cutiei de viteze!!! Încercați să bagați un articulat pe o rampă (canal), cu spatele și vă veți convinge. O spun în cunoștință de cauză.
    Concluzia: clipul filmat în mod normal este cu deplasarea înainte, redarea clipului este invers.

    1. Paul, te-ai gândit că ar fi putut accelera redarea video-ului? Nu, desigur, deoarece ai plecat de la altă premisă, nu prea te interesa direcția de mers a camioanelor.

  5. Van Damme ramane Van Damme, iar Volvo e Volvo, firma serioasa.

    Intra James Bond intr-un bar… se uita… lume, inghesuiala….
    La un moment dat, un loc liber la o masa, la care statea un tip.
    Se asaza pe scaun si se recomanda:
    – Bond… James Bond…
    La care celalalt se uita piezis:
    – Damme… Van Damme… Claude Van Damme…. Jean Claude Van Damme…

  6. Eu observ ca un camion ar merge inainte (cel din dreapta lui van damme)si unul inapoi.Ca cliseu identific stabilitatea camasii care la viteza aceea trebuia sa fie afectata de curentul vitezei nu doar sa se miste putin

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.