CEL.ro, o țeapă n-a omorât pe nimeni…

Dacă n-ați luat niciodată o țeapă, comandați ceva de la CEL.ro! Am auzit în ultimele luni de atât de multe țepe date de CEL.ro într-un fel sau altul încât e unicul magazin online de la care mă bucur că n-am comandat niciodată nimic (sunt alergic la țepe, aș risca să mor cu ei de gât).

Cea mai recentă țeapă de care am aflat și-a cumpărat-o un cititor al blogului, Alexandru, care mi-a și povestit, într-un email, cum a decurs totul:

Voiam un laptop care sa-mi ofere urmatoarele lucruri: ecran mat Full HD, procesor Intel minim Skylake, SSD pe slot M.2 pentru a putea adauga fara mari eforturi un HDD, eventual fara placa video dedicata pentru a nu plati bani pe ceva ce nu va fi folosit vreodata, cu aceste criterii alegerea a fost simpla atunci cand am vazut optiunile si pretul de 1599 lei al cel.ro pentru un Acer Aspire E5-575.

Pe 23 aprilie 2017 (duminica dimineata) a fost plasata comanda.

Pe 25 aprilie primesc AWB si cateva ore mai tarziu am intrat in posesia laptopului, am verificat coletul in prezenta curierului pentru a ma asigura ca nu primesc un colet lovit, totul parea in regula, am semnat si am primit produsul.

Dupa ce am ajuns acasa de la munca dau sa desfac pachetul dar imi atrage atentia starea sigiliului si fac doua poze inainte de deschidere, pentru a-mi confirma/infirma banuielile aleg sa nu tai sigiliul asa cum fac de obicei si il dezlipesc dintr-un colt, in pozele din atasament se poate observa ca peste sigiliul original ce fusese taiat a fost lipita o folie transparenta.

Cu semne de intrebare din ce in ce mai mari am continuat cu despachetarea, laptopul parea in regula.

Livrare cu verificare, cum să nu…

Dupa ce deschid laptopul vad ca se logheaza direct in Ubuntu fara sa fiu nevoit sa creez un cont de utilizator, acesta existand deja: acer, dupa un timp de neutilizare laptopul blocheaza contul si imi solicita o parola a ma reloga pe contul de utilizator, caut sa vad daca exista aceasta parola notata pe vreo fituica din cutia laptopului dar nu era, pentru a ma reloga solutia fiind restartul.

Dupa restart caut sa vad daca trebuie sa setez/resetez vreo parola si dau peste un Login History ce-mi arata ca existase o logare in Ubuntu cu 24 de ore inainte de a deschide eu laptopul prima data, inainte ca acesta sa fie predat curierului si cu siguranta inainte ca eu sa intru in posesia lui.

Prima regulă când vrei să dai o țeapă bună: neagă tot!

In aceeasi seara contactez echipa cel.ro pe mail pentru a reclama lucrurile expuse mai sus, dansii negand toate lucrurile descrise de mine.

Reprezentantul Acer în România știe că ai luat o țeapă, dar nu e problema lor…

Am contactat reprezentantul Acer in Romania, Sama Bit SRL, care mi-a confirmat ca un laptop ce are un sistem de operare preinstalat nu are creat un cont de utilizator sau vreo parola.

Loredana e convinsă că-s „toate bune”. Ei, îs bune și nu prea, ce nu știm și, probabil, nici nu vom afla vreodată, e câte mail-uri a dat Loredana la CEL.ro să-i întrebe de sănătate laptop, ca un Sales Manager mândru că reprezintă interesele Acer în România. Intuiția îmi spune că niciunul.

Niciodată nu găsești un manager când ai nevoie de unul…

Pe 26 aprilie dimineata am facut cererea de retur si am plecat plin de speranta spre showroom-ul lor desi cei din Call Center imi explicau ca returul nu se poate face pe loc, in jur de ora 9 am ajuns in showroom unde doamna de la ghiseu mi-a explicat ca ea nu ma poate ajuta si ca nu e niciun manager CEL.ro asa dimineata la munca, mi-am incercat norocul si la colegul de la consultanta clienti care m-a indrumat la colegii de la service (la vreo 5 minute de mers pe jos) dar m-a atentionat ca acolo se deschide la 10.

Dupa parlamentari la service, din nou in showroom si la telefon am transformat cele 48 de ore in care voiau ei sa-mi raspunda in mai putin de 2 ore si mi-au acceptat returul.

Dincolo de tot ghinionul, Alexandru e un norocos! Locuiește în București i-ar asta i-a permis să ajungă rapid la CEL.ro și să-i tragă pe „manageri” de mânecă. Dacă ajungi la mila telefonului și-al curierului, nu trebuie trase concluzii, știm deja deznodământul.

Tipul de la service mi-a spus ca laptopul primit de mine nu apare ca produs returnat/resigilat, cand l-am intrebat daca nu cumva am primit laptopul expus in showroom a ridicat din umeri, cu o saptamana in urma fusesem in showroom sa vad acest laptop, cand am revenit pentru retur locul acela era gol, probabil proaspat eliberat…, am cerut ANPC sa faca verificari cu privire la modul de vanzare al produselor expuse in showroom.

Notă: Ora pe laptop era setata prost, ceasul era cu vreo 8-9 ore in urma, eu am deschis laptopul in jur de 19:15, desi orele din login history ma avantajeaza si puteam sa spun ca l-am deschis imediat dupa primire prefer sa spun exact cum s-au intamplat lucrurile.

Iar ca Alexandru mai sunt și alții! Mesaje de acest fel am mai primit și voi mai primi, că așa suntem noi, convinși că nu ni se va întâmpla niciodată. Suntem pariori, iar când pierdem pariul, intrăm pe grupul de Facebook aferent, descriem problema sperând la o rezolvare, apoi dăm repede „Leave Goup”, să nu vadă prietenii că am luat aceeași țeapă deși ne-au avertizat.

141 Comentarii

  1. Salutare, am dat comanda pe 26 aprilie(duminica) la ei de mai multe piese de PC deoarece aveau preturi sub piata si stiam ca sunt seriosi… m am inselat. Suntem in 29 azi si nici macar un AWB nu mi-au dat. Am comandat in aceeasi zi de pe eMAG si pe 27 au trimis AWB iar pe 28 erau aici coletele(au fost mai multe). Nu au nici Call Center pentru a afla ce se intampla… Vreo sugestie? Le-am trimis si mail.

  2. Problema nu este ca nu au sosit.
    Vor veni, dar se intarzie cu acesta criza.
    Problema majora este ca pot veni deteriorate sau lipsa sau altceva.
    de obicei se verifica coletul de la ei si daca e ceva se respinge pe loc.
    Altfel ajungeti sa ii cautati fara succes, si apoi alte demersuri ….
    Sunt foarte neseriosi.

  3. revin cu un update, mi au dat mesaj pe site cum ca unele piese nu erau in stoc si le-au luat de la distribuitori… puteau macar sa ma anunte si sa nu puna pe site cum ca ar fi disponibile.. ma rog, vedem ce iese. cica maine le-ar pune la curier.

  4. Am trimis si eu spre retur pe data de 30.04 si nici pana in ziua de azi nu mi au raspuns. Practic raman fara bani ca vad la ei pe site ca este inchis showroom ul.

  5. Salut, pe 30.04 eu am platit un router cu card avantaj, banii au plecat iar la ei pe site apare ca plata nu a fost efectuata. Am incercat sa mai platesc inca o data dar am primit mesajul ca plata a fost efectuata. Am sunat la banca si mi-au confirmat ca banii au plecat. Intre timp comanda a aparut ca anulata fara sa fiu anuntat. De atunci tot incerc sa iau legatura cu cineva sa-mi returneze banii. Am incercat sa iau legatura cu ei pe toate caile. Inca astept o rezolvare … Are cineva un nr de contact? La singurul nr. de telefon pe care il am raspunde un robot ca e inchis (037) 224 53 05.

    1. Du-te intr-un sediu CreditEuropeBank si fa refuz de plata. O sa disperi pana iti dau astia banii inapoi. Asa am patit si eu. Imi retin banii pentru o comanda pe care am anulat-o dupa 4 zile de asteptare fara sa primesc macar AWB.

  6. Dupa multe insistente , am primit banii inapoi in data de 14(dupa 2 saptamani). Nu mai poti refuza plata dupa ce banii au plecat din cont. Ce am constatat in aceasta poveste este ca toti cei angrenati in suport (mail, pagina reclamatii..) , ori e o singura persoana si raspunde de toate canalele ori sunt toti batuti in cap. Primeam aceeasi placa mereu ”plata nu a fost efectuata” . A trebuit 2 saptamani de amenintari sa poata intreba in contabilitate daca au primit banii si ca pe site este o eroare…
    A fost a 2-a oara cand am vrut sa cumpar ceva de la ei si ultima.

    1. Și eu am pățit la fel…cum trebuie sa procedez? Le tot trimit mesaje dar nimic.

  7. Si eu am luat teapa de la cell.ro. Am comandat un laptop care avea pretul redus dar figura a fi nou. Am platiti online si am ridicat coletul fara sa il verific. Am mers pe incredere :)).
    Cand l-am deschis laptopul era fara cutie, înfășurat într-o folie de protecție. Avea puternice urme de uzura, zgarieturi chiar și în jurul suruburile de prindere erau urme de surubelnita.
    L-am trimis retur. Spre norocul meu am recuperat toti banii azi, după multe schimburi de e-mailuri si mesaje Comanda a fost făcută pe 14 aprilie…
    Nu recomand acest magazin. Iar daca totusi comandanți, platiti numerar si verificați coletul.

  8. Salut! Am zis sa revin cu un mesaj după ce se termină această „mizerie”. Bun, sa începe cu începutul. Pe 14 aprilie am dat de pe CEL o comandă de un televizor, 1262 lei ( nu are importanță, dau toate relațiile:) ). Totul bine si frumos. De pe 21.04 am tot început să le dau mesaje pe site la ei deoarece la e-mail-uri si numere telefon nu existau. Abia pe 24.04 mi-au dat mesaj cum că coletul este la curier. Perfect, am zis eu, a venit curierul, am verificat produsul, in duc in casa.. Ce sa vezi, l-am scos din cutie si era dezlipit ecranul, am zis că este ok, îl pot lipi eu, dar.. era o ceață pe ecran, am zis că nu are rost sa îl țin ceața aia se putea extinde peste tot. Cererea de retur am facut o in aceeasi zi, pe 24.04. Echipa „minunată” CEL mi-a raspuns la cerere abia pe 27.04, ok am zis, macar au raspuns. Pe 28.04 au ajuns la ei în service, eu am făcut cererea pentru retur, nu sa ajunga in service, adică voiam același TV, doar sa mi-l schimbe in schimb ei l-au băgat în service. Abia pe 04.05 mi-au spus să le comunic web ul, care totuși, era scris pe foaia de retur de la curier. In fine, trecem si pe asta. De pe 04.05 pana pe 15 nu am mai primit niciun răspuns de la ei, însă pe 15 mi-au spus sa dau i banul sau sa iau ceva in banii aceia deoarece tv nu se mai poate repara. Bineinteles ca le-am comunicat i banul, daaar, pe 29.05 am primit banii, nu în contul meu, ci au fost restituiti înapoi pe cardul de unde am facut tranzacția (facepalm) De ce imi mai cer i banul ca sa trimiți banii când tu ii transferi in alt cont?

    Ideea este, daca vreti sa achiziționați un produs de la ei.. Nu o faceti, chit ca e mai ieftin, NU O FACEȚI!! Mai bine mai dati 200-300 lei in plus decât să stați 2 luni dupa produs. Cam asta a fost experiența mea cu CEL.. Aveti grija de unde cumpărați, ce cumpărați.. Si daca nu sunteti siguri, întrebați, documentați-vă și nu cumpărați online de la site uri de genul, exemplu mare CEL.

  9. Uitati ce mesaje imi dau gunoaiele astea de la cel dupa ce le-am trimis un colet inapoi si am asteptat 2 sapt dupa care mi s-a intors inapoi. I-am intrebat pe cei de la fan courier de ce mi s-a refuzat returul, si mi-au spus ca in sistemul lor apare ca nu au raspuns la telefon

    https://imgur.com/a/xXgs5m2

  10. Și eu am plasat o comandă pe 14 iunie(mașină de surfilat și acoperire, la reducere). Am primit un număr AWB, dar atât. Pe 30 iunie nu știam unde se află produsul și nimeni nu îmi oferea informații. Am anulat comanda. Am primit din China colete în două săptămâni. Azi, pe 1 iulie, produsul nu mai face parte din ofertă. Oare pe 14 iunie chiar făcea parte din ofertă? Zero profesionalism. Nu voi mai comanda vreodată de la ei și nici nu îi voi recomanda. Păcat că nu am căutat recenziile înainte.

  11. Cea mai mare tzeapa acest cite . Am cumparat un pc diaxa de 6.000 ron , a ajuns defect , mi-au refuzat returul , l-am trimis in service si dupa 205 de zile nu am nici un raspuns . nu inteleg cum ANPC lasa un asemenea site sa functioneze de ani de zile

  12. BUna!

    Ai facut reclamatie la protectia consumatorului, asta in cazul in care produsul a fost cumparat pe persoana fizica?
    Noi am cumparat pe persoana juridica si dupa 3 luni de conversatii pe mail si tur/retur telefon le-am facut o adresa scrisa din partea unui avocat dupa care am fost contactati si ni s-a dat un voucher.
    Noi am cumparat un telefon Iphone 7si dupa ce l-am recuperat din service-ul lor(dupa 2 luni)am fost la un service autorizat Iphone care a constatat ca acel telefon era refurbished cu componente fake si toate dovezile pe care le aveam le-am dat avocatului care a facut adresa.
    Cand am avut acel voucher am dorit sa cumparam ceva dar nu am reusit pentru ca sunt produse la care nu au stoc si intrun final,dupa 6 luni de zile, am primit banii inapoi. Aici ai adresa de mail(nu afiseaza numarul de telefon nici in mail sa nu-i poti contacta) pe care o am dupa reclamatie, sper sa mai fie valabila
    Geanina Dudau | CEL.ro, Specialist Reclamatii / Suport Clienti

    Succes

  13. Am comandat un fier de calcat si talpa era distantata dar eu am citit o gramada de rewiuri proaste despre ei si am desfacut pachetul an fata curierului si surpriza sa dovedit defect am refuzat coletul pacat de unii oameni care iau teeapa din partea lor si numai platiti cu cardul cel.mai bine plata la livrare

  14. Am cumparat o trotineta electrica Xiaomi M365 pe firma ( Din pacate) si dupa 5 luni nu a mai functionat, a fost trimisa in garantie la CEL.RO si au anulat garantia pe motiv ca a intrat apa in ea, ceea ce e total neadevarat. Pentru reparatie mi-au cerut costul de nou al trotinetei si prefer sa cumpar alta.
    Nu recomand CEL.RO, anuleaza garantiile fara nici un motiv, blocheaza comentariile pe facebook, pur si simplu asta e modelul lor de business, sa traga tepe.

    1. Refuza-le si incearca pc garage mai bine sau emag. Daca le accepti si o sa ai probleme cu garantia sau orice alta problema poti sa uiti de bani, or sa te amane pana o sa ti se faca rau…

  15. De BF am comandat ceva și am platit cu cardul. Apoi să aflu că nu au produsul pe stoc. Să vezi ce stau eu acum banii blocați. Mi-a zis un prieten că sunt neserioși dar eu batman-batman…

  16. Am comandat un calculator de gaming pe care l-am și plătit ca un om corect ce sunt în data de 19.11.2020, și suntem în 25.11.2020 și nici un semn! Am trimis la mesaje din aplicatie și la fel nici un răspuns! Are cineva un nr de telefon la care sa și răspundă aceasta firma?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.