CEL.ro, o țeapă n-a omorât pe nimeni…

Dacă n-ați luat niciodată o țeapă, comandați ceva de la CEL.ro! Am auzit în ultimele luni de atât de multe țepe date de CEL.ro într-un fel sau altul încât e unicul magazin online de la care mă bucur că n-am comandat niciodată nimic (sunt alergic la țepe, aș risca să mor cu ei de gât).

Cea mai recentă țeapă de care am aflat și-a cumpărat-o un cititor al blogului, Alexandru, care mi-a și povestit, într-un email, cum a decurs totul:

Voiam un laptop care sa-mi ofere urmatoarele lucruri: ecran mat Full HD, procesor Intel minim Skylake, SSD pe slot M.2 pentru a putea adauga fara mari eforturi un HDD, eventual fara placa video dedicata pentru a nu plati bani pe ceva ce nu va fi folosit vreodata, cu aceste criterii alegerea a fost simpla atunci cand am vazut optiunile si pretul de 1599 lei al cel.ro pentru un Acer Aspire E5-575.

Pe 23 aprilie 2017 (duminica dimineata) a fost plasata comanda.

Pe 25 aprilie primesc AWB si cateva ore mai tarziu am intrat in posesia laptopului, am verificat coletul in prezenta curierului pentru a ma asigura ca nu primesc un colet lovit, totul parea in regula, am semnat si am primit produsul.

Dupa ce am ajuns acasa de la munca dau sa desfac pachetul dar imi atrage atentia starea sigiliului si fac doua poze inainte de deschidere, pentru a-mi confirma/infirma banuielile aleg sa nu tai sigiliul asa cum fac de obicei si il dezlipesc dintr-un colt, in pozele din atasament se poate observa ca peste sigiliul original ce fusese taiat a fost lipita o folie transparenta.

Cu semne de intrebare din ce in ce mai mari am continuat cu despachetarea, laptopul parea in regula.

Livrare cu verificare, cum să nu…

Dupa ce deschid laptopul vad ca se logheaza direct in Ubuntu fara sa fiu nevoit sa creez un cont de utilizator, acesta existand deja: acer, dupa un timp de neutilizare laptopul blocheaza contul si imi solicita o parola a ma reloga pe contul de utilizator, caut sa vad daca exista aceasta parola notata pe vreo fituica din cutia laptopului dar nu era, pentru a ma reloga solutia fiind restartul.

Dupa restart caut sa vad daca trebuie sa setez/resetez vreo parola si dau peste un Login History ce-mi arata ca existase o logare in Ubuntu cu 24 de ore inainte de a deschide eu laptopul prima data, inainte ca acesta sa fie predat curierului si cu siguranta inainte ca eu sa intru in posesia lui.

Prima regulă când vrei să dai o țeapă bună: neagă tot!

In aceeasi seara contactez echipa cel.ro pe mail pentru a reclama lucrurile expuse mai sus, dansii negand toate lucrurile descrise de mine.

Reprezentantul Acer în România știe că ai luat o țeapă, dar nu e problema lor…

Am contactat reprezentantul Acer in Romania, Sama Bit SRL, care mi-a confirmat ca un laptop ce are un sistem de operare preinstalat nu are creat un cont de utilizator sau vreo parola.

Loredana e convinsă că-s „toate bune”. Ei, îs bune și nu prea, ce nu știm și, probabil, nici nu vom afla vreodată, e câte mail-uri a dat Loredana la CEL.ro să-i întrebe de sănătate laptop, ca un Sales Manager mândru că reprezintă interesele Acer în România. Intuiția îmi spune că niciunul.

Niciodată nu găsești un manager când ai nevoie de unul…

Pe 26 aprilie dimineata am facut cererea de retur si am plecat plin de speranta spre showroom-ul lor desi cei din Call Center imi explicau ca returul nu se poate face pe loc, in jur de ora 9 am ajuns in showroom unde doamna de la ghiseu mi-a explicat ca ea nu ma poate ajuta si ca nu e niciun manager CEL.ro asa dimineata la munca, mi-am incercat norocul si la colegul de la consultanta clienti care m-a indrumat la colegii de la service (la vreo 5 minute de mers pe jos) dar m-a atentionat ca acolo se deschide la 10.

Dupa parlamentari la service, din nou in showroom si la telefon am transformat cele 48 de ore in care voiau ei sa-mi raspunda in mai putin de 2 ore si mi-au acceptat returul.

Dincolo de tot ghinionul, Alexandru e un norocos! Locuiește în București i-ar asta i-a permis să ajungă rapid la CEL.ro și să-i tragă pe „manageri” de mânecă. Dacă ajungi la mila telefonului și-al curierului, nu trebuie trase concluzii, știm deja deznodământul.

Tipul de la service mi-a spus ca laptopul primit de mine nu apare ca produs returnat/resigilat, cand l-am intrebat daca nu cumva am primit laptopul expus in showroom a ridicat din umeri, cu o saptamana in urma fusesem in showroom sa vad acest laptop, cand am revenit pentru retur locul acela era gol, probabil proaspat eliberat…, am cerut ANPC sa faca verificari cu privire la modul de vanzare al produselor expuse in showroom.

Notă: Ora pe laptop era setata prost, ceasul era cu vreo 8-9 ore in urma, eu am deschis laptopul in jur de 19:15, desi orele din login history ma avantajeaza si puteam sa spun ca l-am deschis imediat dupa primire prefer sa spun exact cum s-au intamplat lucrurile.

Iar ca Alexandru mai sunt și alții! Mesaje de acest fel am mai primit și voi mai primi, că așa suntem noi, convinși că nu ni se va întâmpla niciodată. Suntem pariori, iar când pierdem pariul, intrăm pe grupul de Facebook aferent, descriem problema sperând la o rezolvare, apoi dăm repede „Leave Goup”, să nu vadă prietenii că am luat aceeași țeapă deși ne-au avertizat.

100 Comentarii

  1. Bine de stiut , chiar ieri voiam sa comand un telefon de pe cel.ro, cine stie ce primeam. Multumesc Cristi pentru avertizare

  2. Am cumparat un telefon de la cel.ro, am avut probleme cu display-ul dupa 14 luni. L-am dus la garantie, timp de 26 de zile nu am primit niciun raspuns, am trimis un email cu mai multe intrebari ( nu au suport telefonic pentru clienti), am primit un email cu scuze….
    Nu am gasit un manager pentru intrebari si lamuriri.
    Mi-au dat banii inapoi si am cumparat alt telefon (alta marca), dupa 18 luni am avut probleme cu diplay-ul (ghinionul meu).L-am dus la garantie, In a 15 zi am primit un email…
    2017 Apr 27 at 5:37 PM
    Buna ziua,

    Produsul dumneavoastra ( Telefon Mobil HTC Desire 820s Dual SIM 4G Santorini White ) a fost analizat de unitatea service autorizata si s-au decis urmatorele: „Produs reparat, predat la testare”
    dupa inca 5 zile am primit urmatorul email:
    Buna ziua,

    Va puteti prezenta incepand cu ziua de azi pentru a va ridica produsul. Va rugam sa nu uitati fisa de service primita la predare.

    Cu stima,
    Nu am gasit un manager pentru intrebari si lamuriri.
    Nu sunt multumit de serviciile lor!
    Nu mai cumpar de la acest magazin!

  3. Daca asa multa lume se plange de ei inseamna ca problemele sunt reale. totusi eu am trims acum multi ani un monitor si a fost rezolvat normal in garantie.

    1. Am intrat si eu pentru ca sint total nemultumit de Cel.ro -o mare bataie de joc la adresa cumparatorului; greseala celui care devine comparator la ei.
      Apropo de reparatia monitorului, ei sint numai intermediary, reparatia a facut-o un service autorizat

  4. Si asa se explica de ce a crescut emag cu peste 40% in ultimul an. Am avut minim 10 retururi/garantii si intotdeauna s-au rezolvat rapid si fara discutii. Bineanteles ca se vor trezii unii sa aiba de comentat si fata de emag, din punctul meu de vedere se numesc exceptii si neantelegeri care apar normal la rulaje de peste 2mld…. pe mine unul m-au convins dupa zeci de comenzi, retururi si garantii. Absolut impecabil.

  5. În schimb, dom’ proprietar, care e mare IT-st, trage tare cu SEO, că sunt printre primii in rezultatele căutării cu Google, numai că în majoritatea cazurilor produsul nu se mai vinde sau la stoc scrie „Apasă aici”, după care o fereastră pop-up te îmbie să îți dai adresa de email și numărul de telefon pentru a fi anunțat când va fi în stoc produsul respectiv. Bineînțeles că veți primi un email după 3-4 zile sau niciodată. Totodată este și o metodă șmecheră de a aduna mii de adrese de email și numere de telefon.

  6. Eu am primit un espressor de cafea defect din fabricatie si acum nu mai reusesc sa-mi recuperez banii chiar daca aparatul este tot la ei Ce pot sa fac

    1. Și eu am primit un espresor de cafea defect, l am dus personal înapoi și din decembrie 2018 le tot trimit reclamații, am fost și la ei de multe ori și banii tot nu mi i au dat

  7. Salut
    CEL.RO TEPARI !
    Daca aveti vreo problema de garantie…..nasol.
    Mai bine zis M_ _ E direct.
    Departamentul de service se ascunde in spatele unui mail de unde trimite din cand in cand cate o propozitie care nu are legatura cu ce intrebi.
    NU CUMPARATI DE LA EI !!!
    Stiu ca suna cam agresiv dar depaseste orice limita a nesimtirii modalitatea lor de a trata problemele de garantie.

    1. Mda, nu doar problemele de garantie, ci si cele de vanzare ….. NU CUMPARATI DE LA EI !!! Oameni ca astia nu au ce cauta in acest business.

    2. Ai perfecta dreptate, sunt in aceeași situație , cu o mașina de spălat trimisa defecta. Nu accepta retur personal doar prin Cargus și Fan Curier . M-a costat returul jumătate din valoare . ATENȚIE , NU Achiziționați de la ei, in caz de probleme, pierdeți banii .

    3. Ma dar nu se sesizeaza nimeni?Prea multe plangeri ,daca sunt tepari dc nu ii inchide afacerea definitv?

  8. Am patit-o si eu cu ei chiar zilele astea, am facut retur la un produs in cele 14 zile, era o placa video, mai jos aveti raspunsul lor:

    „Buna ziua,

    Produsul dvs. a fost receptionat si indeplineste conditiile de retur.
    La receptionarea produsului, acesta prezenta zgarieturi pe suprafetele metalice, zgarietura in colt (foto atasat) pentru care s-a decis aplicarea unei taxe de 300 RON.”

    1. Același lucru am pățit și eu din nefericire. Am cerut returul unui cuptor cu microunde deoarece a venit zgâriat. Am sesizat acest lucru imediat ce am primit coletul. 3 saptmani nu am reușit sa dau de nimeni. După 3 saptmani primesc un mail de la service@cel.ro ca ma vor taxa 35 de rom pentru ca produsul este zgâriat! Nu recomand! Escroci!

  9. La fel si la mine cu zgarieturile, am cumparat un laptop de la ei si la pornire am observat un pixel defect, m-am hotarat sa-l returnez si asa ca l-am ambalt si l-am trimis acelas raspuns ca si la tine conditiile de retur au fost indeplinite dar produsul are zgarietui fine deasupra tastaturii, pret 250 lei. Eu nu am facut decat sa pornesc lapropul si sa-l opresc nu aveam ce butona ca nu avea instalat sistem de operare, l-am ambalat si l-am trimis nu am vazut nici o zgarietura doar pixelul defect, daca erau nu prea erau vizibile, nici pe pozele trimise de ei nu au fost decat pe una pozata de aproape, si dein ea deabia se vede ceva zgarietura. Oricum am fost pla protectia consumatorului si am depus plangere, mergeti toti da de reusim sa-i inchidem pe tepari.

  10. Am luat si eu un telefon de la ei care trebuia sa fie negru si mi l-au dat pe argintiu cu ridicare din show-room. M-am dus sa mi-l schimbe si au refuzat categoric spunand ca returul din magazin nu este posibil. Le-am spus ca este o culpa comuna si tot au refuzat. Am facut plangere la ANPC si au fost nevoiti sa mi-l schimbe in cele din urma. Niste la(cenzurat)bari care nu isi merita titlul de magazin.

  11. Am făcut și eu o comandă la cel.ro și după două săptămâni le trimit mesaj pe email nu primesc nici un răspuns întru pe facebook și l.e las și acolo un mesaj după 5 ore de așteptare primesc un amărât de mesaj în care mi se spunea că comanda dabea din ziua aia va pleca spre mine evident că am refuzat comanda ok toate bune și frumoase 😤😂😂primesc un email în care mi se spune că comanda a fost dată spre livrare spre curier nu înteleg de ce fel de magazin online mai este și ăsta pur și simplu șa bătut joc pe timpul meu și nici nu răspunde nimeni la numerele de telefon pe care le au pe site 😒😒😒😒😤

  12. Daca vrei batai de cap sau esti prea relaxat, incurca-te cu cel.ro !!!!
    Am facut o comanda bineinteles ca erau cei mai ieftini la majoritatea produselor (3x hdd 3TB + placa retea + 2 stick-uri USB + SSD + router CISCO) …. deci sunt ceva banuti la mijloc, ideea e ca toate produsele apareau ca fiind in stoc !!!! ATENTIE !!! (ei nu isi actualizeaza stocurile pe site !!!!). Comanda a fost facuta VINERI 12/01/2018. Pentru ca LUNI nu am primit niciun email cu statusul comenzii, am trimis MARTI dimineata un mesaj sa verific statusul, normal ca dupamasa primesc raspuns ca nu au usb-urile pe stoc si ca dureaza 2-3 zile pana ajung la ei, fapt pentru care am schimbat USB-urile cu altele care erau pe stoc, confirmat telefonic (mai ieftine); pentru ca am facut plata online cu card bancar le-am spus ca le pot scumpi sa fie la aceeasi valoare sa nu mai avem batai de cap. Toata povestea a durat 1 zi, MIERCURI am primit mail cu comanda procesata integral si ca de indata ce produsele parasesc depozitul voi primi un email cu AWB-ul. Bun, JOI nu am primit nimic iar VINERI am retransmis un mesaj sa vad daca au plecat (m-am gandit ca probabil nu a functionat sistemul de generare AWB automat sau s-a intamplat ceva la ei in sistem de eu nu am primit nici un AWB) bineinteles ca VINERI 19/01/2018 sun la ei si imi raspunde o doamna pe un ton agresiv (ca si cum eu de ce imi permit sa sun la ei , gen „cel, ce doriti ??”, nici buna ziua nici nimic ….. ) i-am explicat ca vreau doar sa stiu daca produsele au plecat de la ei si dansa imi zice ca nu are cum sa plece din moment ce placa de retea doar azi ajunge la ei, deci o alta problema de care eu nici nu am stiut …. daca stiam o schimbam si pe acea MIERCURI….. ideea e ca nu e prima data cand am probleme cu ei….am mai avut in trecut 1 comanda la ei si acum cand am patit IAR treaba asta mi-am adus deaminte si de problema din trecut, IDEM. Deci nu stiu pana cand suntem noi, clientii, obligati sa suportam nesimtirea unora ….. si nici nu inteleg cum Doamne le functioneaza magazinul cu astfel de oameni si in astfel de conditii ….vad ca sunt probleme si pe partea de garantie si si pe partea de livrare a produselor …. de ce lumea inca mai comanda de la ei ???? Deja mi-am facut un sticker cu „NU MAI COMANDA DE LA CEL.RO” si l-am lipit pe marginea monitorului.Nu recomand la absolut nimeni cel.ro si am sa imi descriu experienta peste tot in web !!!! poate se duc naibii sau poate incep si ei sa faca ceva schimbari pe acolo !!!!

  13. Cel.ro = Corsar Online SRL = Pirati Online cu acte in regula. Eu am un aparat in garantie de 40 de zile in service la ei si nu am niciun raspuns. Never again cel.ro

  14. Buna ziua,

    Astazi 09.02.2018, am depus o sezisare la ANPC. Pe scurt, am achizitionat un espressor de cafea pe data de 23.01.2018. Pe data de 25.01.2018, constat ca functia de abur pentru capuccino nu functioneaza, ceea ce m-a determinat sa il dau retur. Raspunsul lor:” s-a perceput o taxa de igienizare in valoare de 60 de ron „. Wtf? Cum poti altfel verifica functionalitatea unui produs? Probandu-l, punand apa in compartimentul dedicat, cafea ,etc. Mi-au trimis apoi niste poze cu asa zisul espressor unde se puteau observa „urmele de apa”/calcar.
    Reclamatie le-am facut si pe site, si pe fb, dar raspunsul a fosy ca nu pot schimba decizia service-ului. Este de-a dreptul stupid, asa ceva nu am mai auzit. Ma repet, motivul returului a fost : prdusul este defect, nu sunt multumit de el.
    Va dati seama? Au igienizat un produs fara sa il repare! Si de ce opresc 60 de ron, de ce nu 40? In baza a ce? Pe ce s-au dus acesti bani?
    Recomand tuturor sa evite acest magazin, si sa depuna reclamatii la ANPC, de pot depune online foarte usor.
    Asteptam rezolvarea !
    In cazul meu suma este modica…dar totusi ideea ma supara teribil. Nu am mai avut astfel de probleme pana acum. Evitati! Produse defecte, etc.

    Ma opresc aici, cu toate ca ar mai fi multe de zis. !
    Voi posta si pe fb problema mea.

    O zi buna,
    Alex

  15. O firma care nu da doi bani pe client. Am cumparat o placa video iar cand am ajuns acasa am constatat ca nu imi incape in carcasa. A doua zi la un interval de 12 ore am completat cererea de retur. Dupa discutii cu reprezentantii cel.ro am aflat ca trebuia completata cererea de retur 24H desi acolo scrie ca ce ai cumparat trebuie sa fie nefolosit sau nemontat iar eu a trebuit sa scot placa video din cutie. Am incercat sa fac o alta cerere de retur 24H dar nu am putut fiindca era deja una activa. Astfel, au trecut cele 24 de ore si eu am ramas cu o placa video nefolositoare. Am incercat sa le explic situatia dar se pare ca nu le pasa. Exista alti prosti care sa cumpere de la ei. Iar cererea de retur de 14 zile e valabila doar daca iti vine placa prin curier. Eu am comandat-o online si am ridicat-o personal fiind in drumul meu spre casa. Se pare ca nu ma incadrez la returul cu 14 zile. Va sugerez sa nu cumparati de la ei.

  16. Nasol faza cu sigiliul desfăcut, nu așa se face. Eu am comandat mai demult de la ei și a fost ok. Acum când văd cate probleme au cazut, nu știu daca aș mai achiziționa de la ei…

  17. Cel oribil! Astazi constat ca nu se mai aprinde telefonul cumparat de cateva luni. Pentru ca niciodata nu am avut probleme cu vreun produs cumparat de la ei, bineinteles ca nu am stiut cum sa procedez. Fac cerere de retur, cupa ce citesc conditiile si explicatiile de pe site, unde scrie clar sa trimit produsul prin Cargus sau Fan la sediul lor cu mentiune pentru service, bla bla. Buuun, ma conformez. Sun la Cargus, etc etc. Dupa vreo 2 ore primesc un raspuns la cererea mea de retur. ,, 12:18 01-03-2018Buna ziua,Fiecare produs achizitionat prin intermediul S.C. Corsar Online S.R.L. merge la unitatea service autorizata pentru aducerea la conformitate. In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: http://www.service-return.com/curier-solicitare.Va rugam sa luati legatura cu acestia pentru informatii suplimentare.” Bineinteles, nu inteleg pentru ca pe site scrie altceva. Si zic sa sun. Atat mi-a trebuit. La capatul celalalt raspunde o doamna/domnisoara pe nume Cristina Stanciu care ma face cu ou si cu otet cand indraznesc sa ii arat nestiinta. Ii spun respectuos sa nu tipe la mine si imi spune ,, Am crezut ca nu ma auziti, dar vad ca dvs de fapt nu intelegeti”. Ii spun ca la Emag este alta politica si doar acolo am avut probleme cu cateva produse si la ei e mai simplu. Bineinteles ca a urlat la mine ca ce treaba au ei cu Emag, ca ei au alta politica si sa fac ce scrie in mesajul din cererea de service. Ii spun calm ca acel service are 1.5 euro pe minut taxe ca sa ii suni si imi spune sa le las un mesaj atunci tipand in continuare ca ori nu aud ori nu inteleg. Va jur, in viata mea nu m-am simtit mai umilita si sunt un om care are capacitate de intelegere a mesajului, nu am niciun fel de problema in a recepta un mesaj si a ma exprima. Am facut reclamatie, insa nu vad cum se va rezolva. Nu am gand nici macar sa mai accesez vreodata site-ul Cel.ro, dar sa mai si comand. E bataie de joc, e oribil, angajati sunt lipsiti de orice profesionalism. Daca aveti dusmani, va recomand sa ii indrumati pe acest site.

  18. CEL.ro o comite din nou. De data asta eu sunt victima.
    Pe scurt: Am cumparat un epilator. Ieri seara a venit. Am citit manualul si nu e ok cu ce piele am. Am pus cartea inapoi si azi am complectat formularul de retur. E Tzeapa !. raspunsul e mai jos dar pe scurt: nu il primim pentru ca e desigilat. DAR eu asa l-am primit si le-am dat si poze. De ce sa il primesc eu desigilat daca ei il trimit asa ? oricum trebuiau sa il primeasca fara comentarii. Nici macar nu am scos aparatul din cutie pentru ca stiu cum e la online :vor ca produsul sa fie in starea cat mai originala asa ca am citit bine bine prima data doar manualul.

    cum au raspuns( trebuie de citit de jos in sus. Pe cel.ro asa listeaza ei convorbirile):
    ==================================

    16:09 14-03-2018Am fost la service(peIManiu)Colegii s-au convins ca asa a venit coletul DESIGILAT.Au schimbat textul cu:Da noi il trimitem asa dar nu il mai primim
    15:56 14-03-2018Buna ziua,

    Produsele sunt sigilate .

    Exceptii:

    Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

    Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
    Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
    Extensii de garantii etc.

    Cu respect

    Geanina Dudau
    12:46 14-03-2018Si mai e ceva. Cutia nu a avut nici un fel de sigiliu. Se poate vedea ca nu are nimic rupt pe ea. Exact cum am primit-o asa o returnez!
    12:37 14-03-2018Am complectat cerere la protectia consumatorului.
    De ce sa pierdeti un client pe VIATZA? scrie la d-stra ca returul se face in 14 zile maxim.
    12:13 14-03-2018BUna ziua,

    Daca produsul nu este sigilat din pacate nu putem da curs solicitarii de returnare.

    Cu respect,

    Geanina Dudau
    11:11 14-03-2018L-am primit ieri. Cand am ajuns acasa am citit instructiunea iar dimineatza la prima ora am complectat formularul de retur
    11:09 14-03-2018Produsul nu a fost folosit!
    S-a citit doar instructiunea de folosire.In cutie totul e sigilat asa cum a venit
    Astept un refund complet
    09:53 14-03-2018Buna ziua,

    Produsul achizitionat de dumneavoastra este un produs de ingrijire personala si din motive de igiena si sanatate nu se incadreaza in termenii si conditiile de retur. Daca produsul este defect, puteti completa formularul pentru service de pe site: http://www.cel.ro/service

    Cu respect

    Geanina Dudau
    09:08 14-03-2018

  19. Țeapa mea e vs. produsele de proastă calitate…
    În iulie trecut (2017) am cumpărat o mașină de făcut pâine «OBMD-5401» (garanție 24 luni)… acum nu mai face ce trebuie…
    Am încercat să completez formularul de service și… atât: am încercat… că nu l-a preluat …
    ziceți că patronul e mare IT-ist, se vede! site stufos, puține telefoane pentru public și funcționare de 2 bani
    După cum s-au lovit alții de «calitățile» service-ului, e clar: voi repara obiectul (dacă reușesc pricepuții din zona mea) și… revin cu lămuriri…

    greață!

  20. Cititnd atatea comentarii negative sunt convins ca sunt groaznici si o sa i evit. Eu acum mult timp, vreo 10 ani, am trimis in garantie un monitor Dell si a fost rezolvat normal. Nu cred ca chiar NIMIC nu se rezolva asa ca trimiteti normal la garantie, faceti poze sau filmulet inainte sa impachetati pentru trimitere dupa care faceti reclamatie daca se invoca motive false. Nu pot sa ma mir ca la garantii nu se face treaba serioasa in Romania, doar nu stam bine la nimic (educatie, medicina, curatenie, civilizatie etc)
    Si inca ceva, prin comparatie, dupa atatea experiente neplacute cu acest magazin, APRECIATI restul magazinelor care nu fac magarii din astea si si-au castigat un renume bun si sustineti doar pe cei seriosi, nu va mai uitati la 2-3 lei platiti in plus.

  21. Oameni Buni…Pentru a inchide acest Magazin ONLINE facetzi cat mai multe comenzi false….Sa plimbe colete peste tot prin tzara fara sa aiba destinatar….

  22. Un prieten de-al meu a primit o tableta de la cel de 1600 lei (deci nu ieftina) in care se umblase, se pierduse niste surubele, fusese lipita cu super glue, dar vanduta ca noua. Ne-a dat seama de asta dupa cateva luni cand tableta s-a stricat si a reparat-o un alt prieten (decat s-o ducem in service la cel…). Atunci s-au vazut aceste lucruri.
    Dar fiti atenti. cel.ro este propietatea corsar online srl care are mai multe site-uri. Eu n-am avut probleme decat cu azerty.ro care… e detinut tot de corsar online srl.

  23. am facut rata la produse pe cel ro,,am dat detaliile necesare,bun in cateva zile primit comanda,,ma suna un curier ca in cursul zilei voi primi comanda,apoi ma suna un altu ca imi aduce plicul cu contractul,pai cum sa semnez intai contractul fara produse?eu am mai facut rata,era de pe emag,si au veneit produsele impreuna cu contractul,stie cineva de aceasta situatie?

  24. Azi am luat si eu teapa cu cei de la CEL.ro.Nu au acceptat retur pe motiv ca a fost cumparat pe persoana juridica.Pe pagina de retur e ceva ambiguu de genul:In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.Adica e la bunul lor plac.Desi produsul cumparat nu era defect el era de slaba calitate si necorespunzator tehnic,cu omisiuni in descrierea de pe site, au refuzat returul,trimitandu-ma la serviceNu mai recomand nimanui sa cumpere de la ei

  25. Subscriu, sunt niste tepari de mare clasa. Am comandat o memorie RAM de la ei, am vrut sa o returnez in perioada de gratie – aveam nevoie de memorie low voltage si nu am stiut asta in momentul in care am facut comanda. Returul mi-a fost refuzat pentru ca ” Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur”, un motiv absurd, desi politica de retur nu interzicea in mod specific returul pentru genul acesta de produse. Am facut o reclamatie la care nu mi s-a raspuns niciodata, desigur. De evitat at all costs.

  26. Niste tepari am achizitionat un produs online am incercat sa il returnez, refuza sa il ridice de la curier. DE EVITAT. TEPARII!

  27. Mare atentie cand cumparati de la cel.ro ca persoane juridice. Nu accepta retur. Am avut de returnat o memorie ram incompatibila cu sistemul luat tot de la ei, in ideea de a cumpara alta. mi-au spus cu nonsalanta ca nu accepta retur la persoane juridice. Niste neseriosi

  28. Am si eu o experienta urata cu cei de la cel. ro mai exact un telefon care functioneaza dar apare din cand in cand cate o eroare , am trimis telefonul la service si dupa mai bine de 15 zile am primit raspuns ca telefonul are o lovitura la carcasa si aia este cauza pentru care nu functioneaza cum trebuie mentionez ca am trimis telefonul impecabil fara lovituri si foarte bine ambalat, de altfel a avut erori de cand a fost cumparat . Nu inteleg de ce nu m- au contactat cand a ajuns telefonul daca avea lovituri

  29. Nu cumpărați de la cel.ro. Nu respectă prevederile OG 130 /2000, modificată în 2008 cu privire la retur. Personal arogant și nepregătit.

  30. De aproximativ 2 saptamani am cumparat un leptop seria Rog si trebuiau sa mi trimeata un bonus cu jocuri sau soft in valoare de 800ron si nici azi nu mi au trimes macar raspuns la cele 3 mesaje trimese +1reclamatie

  31. Am comandat un televizor resigilat de la ei. Resigilat era ambalajul usor deteriorat in explicatiile Alina Dumitrana de la vanzari.
    Acasa cu delegatul de fata bag televizorul in priza si apas pe pornit = apare sigla pe ecran si zic ca e OK.
    Dau banii si ma apuc sa-l instalez in dormitor. Il bag in priza, conectez cablul tv si dau sa-l pornesc din telecomanda. Nimic, nimic, nimic.
    Am crezut ca poate bateriile telecomenzii sunt slabe, asa ca am pus altele noi. Nimic, nimic, nimic.
    O scutur, misc televizorul, verific antena si URAAAAA porneste.
    Fac toate setarile de cuviinta si stau pana la 02.00 dimineata la tv.
    Multumit – pornea, se oprea, schimba canalele = tot din telecomanda.
    M-am culcat si dimineata dau sa il pornesc sa refac o setare la sonor.
    Nimic, nimic, nimic.
    Nici scuturat, nici miscat.
    Dau mail la CEL.ro, cer retur, obtin nr retur si incep sa-l pregatesc pentru expediere cu FAN Courier pe banii mei desigur. Cand aranjez in plic garantia, factura, bonul si cartea – surpriza ….
    Mai gasesc in cutie AWB-ul FAN courier pentru alt persoana in alta localitate si factura emisa pe numele ei.
    Am inteles imediat. Am telefonat la Suceava la cealalta persoana sa intreb despre televizor. Mi-a comunicat ca l-a primit dar nu pornea din telecomanda asa ca l-a facut pachet si la returnat apoi a primit banii in cont. Timp total 30 zile.
    Baietii intr-un exces de zel ce au zis … Inchidem cutia, punem pe ea resigilat cu mentiunea ambalaj usor deteriorat si il bagam la vanzare dar cu acelasi pret cat l-au trimis si la Suceava. Ca aspect televizorul nu avea nimic defect si nici folia protectoare pe ecran se4sizata si de delegatul lor.
    Dar sa fii atat de fraier sa il reimpachetezi cu actele vechi in cutie, asta da rasu-plansu.
    Ajunge televizorul la ei, iar in aceeasi zi primesc acceptul de retur de la service si invitatia sa aleg altul.
    Am facut alta comanda cu alt televizorfara resigilat , si astept maine luni sa fiu contactat pentru expediere si plata unei diferente de pret pentru ca am ales un cu pret putin mai mare.
    De data acesta voi verifica atat aspect ambalaj, televizor dar si functionare cu cablu, curent telecomanda si card DIGI.
    Mentionez ca delegatul aici in Bucuresti vine gratuit si este de la CEL.ro asa ca va sta langa mine. Nu am ce face si trebuie sa iau altul pentru ca eu nu am cerut returnare bani.
    DAR este ultima oara in viata mea cand mai fac conamda la ei, chiar daca costa 1/10 di pretul pietii.
    Ocolitii si faceti comenzi false mai ales in tara cum sugera mai sus un alt napastuit.
    Doamne ajuta sa fie totul ok in final.
    Voi reveni cu noutati

    1. E de la sine de inteles ca resigilatele sunt produse returnate de alti clienti … mare descoperire ai facut !
      Primesti alt tv sau puteai alege banii deci nici o teapa in cazul asta…

      Totusi, e clar cat de bine se verifica produsele resigilate la cel daca au lasat factura de la clientul precedent in colet …

  32. salut! Numele meu este Adrian si pot spune că am invins cel.ro.
    Am o poveste la fel ca multi alti care au fost tepuiti de cel.ro insa daca iti doresti ceva cu adevarat poti si mai ales alaturi de cei de la ANPC.
    PE scurt am comandat un UPS (primul ups comandat in viata mea) la cel.ro si l-am primit stricat (nu se alimenta de la priza, functiona doar pe baterii). L-am pus in functiune dupa 60 de zile de la primire si astfel nu il mai puteam returna. L-am trimis la garantie si am primit un set de poze cu el zgârtiat si cu urme de uzură (poze trimise de la cei din service de la cel.ro după receptia coletului). In fine l-am primit functional dar zgâriat. Dupa reclamatie la ei am primit raspunsul că dacă nu le comunic Procesul Verbal al curierului care a constat că, coletul este deteriorat reclamatia mea nu este luata in considerare. La 8 luni de la utilizarea UPS-lui acesta a prezentat un defect fapt pentru care l-am trimis din nou la service. Aceeasi poveste insa l-am primit dupa reparatie cu carcasa sparta rău iar raspunsul celor de la cel.ro acelasi că dacă nu le comunic Procesul Verbal de la curierul care mi-a livrat coletul cum ca a constat deteriorarea ambalajului reclamatia nu este luata in considerare. REZOLVARE.
    RECLATIE ANPC dupa ce am trimis si mailurile cu firma de curierat Fancourier care au confirmat că, COLETUL TRIMIS DE CEL.RO NU ERA CU CHECK ON DELIVERI (VERIFICARE LA PRIMIREA COLETULUI IN PREZENTA CURIERULUI SI NU DUPA CE COURIERUL A PLECAT) SI CLAR ACESTIA MI-AU TRIMIS UN PRODUS DEFECT, SPART SAU ZÂRIAT AMBALAT PERFECT (nu puteam returna coletul cum ca prezinta urme de lovire sau deteriorare) FAPT CE ÎL CONSTATAM DUPA RECEPTIA COLETULUI ȘI NU MAI PUTEAM OBTINE NICI UN PROCES VERBAL DE CONSTATARE. Am solicitat inlocuirea produsului in plingerea celor de la OPC si astfel acestia i-au obligat să imi indeplinească dorinte. La momentul cind scriu aceste rinduri am primit produsul inlocuit si urmeaza sa primesc si de la OPC un raspuns oficial si vreau sa afle si alte persoane cum pot OPRI ABUZURILE UNUI COMERIANT CARE POATE FI OBLIGAT SA NE RESPECTE DREPTURILE DE CUMPARATORI DE BUNA CREDINTA.

  33. Ce tare esti alex o6! nu ai priceput nimic si habar nu ai !
    Tu ce faci aici ma comentezi pe mine sau trebuia sa-ti zici parerea despre CEL.ro.
    Afla ca majoritatea resigilatelor in magazine sunt cele desfacute si expuse la raft.
    Si da era o teapa pentru ca pretul la primul client acelasi cu resigilat. Lasand la o parte faptul ca au uitat actele si vanzatoarea Alina Dumitrana a afirmat ca numai cutia are zgarieturi – televizorul nu are numic.
    Citeste mai atent ce scriu cetatenii si da cu parerea daca stii ceva sau ti s-a intamplat.
    N-am vrut banii si de aceea in 6 zile (cu sambata si duminica la mijloc) am avut alt televizor perfect.
    …”mare comentariu ai facut !…

  34. A venit noul televizor in tipla, neatins si intact dupa 6 zile in total
    Functioneaza normal asa cum este corect.
    Dar asta nu va insemna ca ma linistesc referitor CEL.ro
    Nu mai fac comenzi la ei chiar daca le vand super ieftin, sau prin absurd si-ar cere scuze pentru incercarea de a ma insela si mi-ar da banii pierduti pe transport retur.
    Le-am dat 30 de mailuri in trei zile peste tot unde am mai aflat adrese personale si i-am atentionat ca fiecare convorbire telefonica a fost inregistrata si de mine, plus ca am toate dovezile cu fostul cumparator si cu toate schimburile de mesaje.
    Daca nu rezolvau imediat conflictul mergeam direct la Judecatoria sector 6 si anuntam ANPC. Probabil ca si-au dat seama ca nu se pot „juca” cu atatea dovezi …. si am scapat. Niste iresponsabili.

  35. Laptop de 1500eur, cu verificare, deschid cu curierul, pun in priza, stau, nimic, mortaciune.
    Sun, cel.ro zice ca trebuie sa scriu – nu merge cu telefonul, curierul pleaca dupa 30 min, nu inainte de a face un proces verbal cum ca a vazut si el ca e mortaciune in cutie, nu il poate lua inapoi fiindca cei de la cel,ro ai interzic dur asta.
    Dupa 10 zile de sunat, de mailuri si insistente zilnice, vorbit calm, inregistrat convorbirile ca de santem in vest poate voi ajunge si la tribunal, primesc OK-ul (credeati ca ok inseamna altul sau banii ? – nah..) adica m-i se permite sa-l trimit la diagnosticat.
    Nu la ei, ei doar iau banii, am chiar in una din convorbirile de atunci o cuconita ce chiar asta spune „noi doar va luam banii, nu ne ocupam de problemele ulterioare”.
    Ma duc personal la firma ce face constatarea, se face se pipaie se scrie pe hartie „doa” -dead on arrival.
    Sun la producator, in tara apoi peste hotare cica asa trebuie, cer altul sau banii, nu primesc decat asigurari verbale ca sa stau linistit totul va fi ok, nu vor sa puna nimic scris, nici producatorul in tara sau cel de afara, nici cel,ro, nici firma ce face expertiza.
    76 de zile mai tarziu reusesc sa primesc banii in cont.
    Anpc nu a facut nimic fiindca laptopul a fost comandat pe firma, iar legile din romania capitalista spun ca firmele nu sant obligate sa returneze banii altei firme decat de catre judecatori, indiferent de cum au intrat in posesia lor.
    Personal crec ca sant o gasca, mediadot, cel, domo, sub acelasi parvenit, am vazut multe ca sa trag aceasta concluzie.

    1. Niste tepari !
      Ma consider norocos ca in 4 zile + 2 weekend am primit altul perfect.
      Am pierdut doar 30 lei retur fan courier.
      Nu inteleg la cate reclamatii si sesizari s-au facut, sa nu ii traga cineva la raspundere, ptr ca altfel nu se vor opri.
      O mana de nenorociti si nenorocite, incompetenti, toti isi bat joc de atatia clienti onesti.

  36. Atentie cel.ro; orice produs ai incerca sa returnezi in 24h se va refuza prin orice mijloace.

    Am cumparat 2 produse in data de 23.08.2018 ora 19:20 din magazin, cu mentiunea angajatilor ca pot returna produsul daca nu se potriveste in maximum 24 de ore.
    Norocul meu a fost ca paguba nu era mare dar ca idee;

    Desi produsele sunt eligibile pentru retur din toate punctele de vedere, raspunsul primit a fost negativ, ceea ce contrazice cele mentionate in website(retur24), asadar transparenta si lipsa de comunicare isi spune cuvantul.

    Ca sa nu mai zic de raspunsul lor dat cu copy/paste
    „Buna ziua,
    Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur.
    Daca produsul este defect,puteti completa cererea de service de pe site-ul nostru:
    http://www.cel.ro/service
    cat si de raspunsul celui din magazin care se ocupa de retururi „ca nu sunt singurul, cunosc problema dar n-ai ce sa le faci ca sunt mari… ”

    Am facut plangere la ANPC impotriva lor. Sper sa rezulte ceva. Va recomand sa va adresati catre ANPC si sa ii evitati.

  37. BUna!

    De la acesti neprofesionistie cel.ro eu am cumparat un telefon Iphone refurbished pe care am dat 2800 lei, telefon care nici in aceasta clipa nu mai functioneaza. A mers o luna de zile si in momentul in care s-a sticat si care l-am trimis in service-ul lor mi-au spus ca a avut soc mecanic si atat. Intrun alt service mi-au spus ca acest telefon a ramas cu problema initiala fiind refurbished.In concluzie mi-au tinut telefonul in service o luna de zile, nu l-au reparat si in concluzie eu ar trebui sa-i dau in judecata pentru ca perosnele juridice nu au dreptul sa faca plangere la ANPC. As dori sa precizez si atitudinea pe care o au fata de clienti, un mail sec fara pic de compasiune, fara respect in care te informeaza ca trebuie sa ridici telefonul de la o adresa stiuta numai de ei si in momentul in care ceri explicatii nu iti mai raspunde nimeni sau isi permit sa fie si sarcastici. Le doresc falimentul chiar daca din pacate este una dintre putinele firmele romanesti ramase pe piata.
    Rusine lor!!!

  38. Buna ziua,
    Legat de acel clasic soc mecanic, care nu e prevazut nicaieri in contract, sa nu mai povestim despre raspunsul lor ce clar nu se incadreaza in limitele legii, lipsa numar de telefon si ascunsul in spatele unui email. Am trimis un iphone inca in garantie pentru ca functiona 1 min si in urmatorul isi dadea restart. mi-au raspuns evident ca e soc mecanic, ca are urme de zgarieturi si carcasa indoita(nu stiu cum au vazut asta, or fi pus bolobocu pentru ca doar cu ochiul liber nu se vede nimic).
    Sunt persoana fizica, asa ca am facut si reclamatie la ANPC.
    Nu imi vine sa cred ca exista asa ceva legal, la nivel national atat de grav si inca functional.
    O sa ma ocupa sa las feedback-uri ca acesta peste tot pe unde am ocazia, cu drag!

    Aaa, acesta a fost raspunsul lor:
    Buna ziua,

    Produsul dvs. ( Telefon Mobil Apple iPhone SE 64GB Gold ) are urmatoarea decizie service ( Soc mecanic, urme lovituri, carcasa stramba, necesita inlocuire echipament: 1840 lei + 30 Ron taxa transport.).
    Va rugam sa ne comunicati daca sunteti de acord cu taxele de mai sus pentru repararea produsului.

    Multumim.

    O zi buna.

    Ha! sa si platesc, auzi tupeu:) …incredibil

  39. ATENTIE MARE !!!!! NU MAI COMANDATI DE PE ACEST SITE.SUNT NISTE TEPARIIIII PROFESIONISTI ,O FIRMA BOLNAVA ,CU ANGAJATI ASCUNSI IN SPATELE CALCULATOARELOR ,VENITI DE PE LUNA (nr.GEANINA DUDAU si baiatul nesimtit din punctul lor de lucru din halele vopsite pe dinafara din intreprinderea APACA cel de la relatiii cu FRAIERII ),AROGANTUL acela blondut ,tuns scurt ,care nu sa prezentat cum se numeste ,raspunzind cu un calm PARANOIC timp de 2 ore incontinuu ,la intrebarile noastre despre TEAPA pe care am luat-o de 1150 lei cu produsul achizitionat de la aceasta firma,NU SE POATE,NU SE POATE face nimic.
    Este vorba de o hota achizitionata da la acesti TEPARI ,complet nefunctionala ,adica livrata de catre curier ,cu grila motor rupta si multiple zgirieturi.Dupa returul dat si reclamatia facuta la 1 ora dupa sosirea coletului vine raspunsul de la departamentul fermecat ca eu am deteriorat hota,NU SE POATE FACE NIMIC,aaa ,a fost anulata si garantia ,ai ramas cu epava,daca nu i-ti convine da-ne in judecata.Am depus reclamatie la A.N.P.C ,sperind ca totusi se va face dreptate.
    ATENTIE MARE LA ACESTI TEPARI !!!!!!!!

  40. Poate vom putea, și noi cumpărătorii, să avem drepturi europene. De ce la alte magazine, e.g. Altex, poți înapoia oricând produsul indiferent de unde și cum ai intrat în posesia lui, iar la magazine precum „cel” sau „emag” acest lucru nu se poate? Anul trecut am cumpărat de la Emag o mașină de spălat care a fost desfăcută de cei care au adus-o respectiv ADD Cargo (groaznici angajați) și culmea, parcă a fost strânsă la mijloc de un escavator cu o cupă tip clește. Angajații au văzut asta dar nu au luat-o înapoi pentru că au spus că de această problemă se ocupă alții. Asta se întâmpla undeva la începutul lui decembrie 2017. Cu pile, relații și mare tam-tam am reușit să o înapoiez cu ajutorul unui director de la emag, prin intervenția unui fost coleg. Banii nicio problemă, au venit undeva prin martie 2018.
    O altă situație care m-a făcut să-mi dau seama că pot urla la Lună fără să deranjez pe nimeni a fost când am apelat la Protecția consumatorului pentru un produs ridicat personal de la „cel”, Protecție care de fapt nu există. Ești pasat de la unul la altul până te plictisești și-ți dai seama că ești un dobitoc într-o țară total ciudată. Afirm asta vizavi de răspunsul primit de la Protecția consumatorului care de fapt a luat în considerare punctul de vedere al vânzătorului. Am achiziționat o boxă bluetooth Energy cu o fișă extrem de „încărcată”, ca produs dar care s-a dovedit oricum dar numai performantă, nu. Plus că nu a putut fi testată în magazin și ca sound ci numai sub aspectul funcționării. Boxa are nevoie pentru a funcționa de o aplicație de pe magazinele virtuale, nu asta era problema ci sunetul acestei boxe.
    Cred că denumirea firmei pe care este înregistrat magazinul „cel” este sugestiv „SC Corsar Online SRL”.
    Eu unul am trecut de la silă la scârbă și consider că trăim într-o orânduire unde omul nu contează iar balivernele cu drepturile „plebei” promise și trâmbițate la televizor nu mai au nicio valoare, tocmai pentru că sunt pentru plebe. Române mănânci ce alegi!

  41. Dau tepe in continuare!

    Pe data de 17 septembrie, am plasat si platit o comanda online pe CEL.ro pentru un laptop, cu ridicare personala din showroom pentru ca urma sa plec din tara iar curierul nu ar fi livrat la timp. Tot pe 17, i-am sunat pentru a verifica daca au in stoc produsul si pentru a afla cam cat ar dura sa intru in posesia lui. Fara sa solicit, ei mi-au facut insa si o rezervare de care am aflat mai tarziu (in raspunsul celor de la ANPC), careia insa nu i-am dat curs, facand o comanda online total separata (de altfel, am vazut apoi ca in contul meu CEL apar atat rezervarea, cat si comanda). Dupa plata si aprobarea comenzii, pe data de 18 am fost notificata referitor la intervalul orar in care pot ridica produsul; am ajuns in dupa-amiaza zilei. In aceeasi zi, la aproximativ 3 ore dupa ridicarea, am solicitat returul produsului care era defect completand formularul standard de pe site.

    Ma confrunt cu refuzul dreptului de a returna produsul, pe motiv ca „Produsul a fost achitat de la punctul nostru de lucru” si alt raspuns „Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur.” Mi-au emis factura pe 18 sept, cand am ridicat produsul, insa pe ea se mentioneaza ca plata a fost facuta cu card online si, de asemenea, sunt trecute seria si nr. de CI ale persoanei care a ridicat produsul (subsemnata). Le-am trimis dovezi clare ale achizitiei online si nu din magazin (pe care evident le aveau si ei, dar refuzau sa le recunoasca), insa nu a fost luata in calcul niciuna dintre ele ci, intr-o maniera total lipsita de respect, a fost copiat in repetate randuri acelasi mesaj si trimis din nou ca raspuns la mesajele mele.

    Le-am scris celor de la ANPC, insa mi-au spus ca aspectele sunt nesolutionabile, pentru ca am intrat in posesia produselor la sediu, avand posibilitatea de a verifica produsul, si ca nu a fost un contract la distanta. Produsul a fost insa comandat si platit online, iar de 2 luni am ramas blocata cu un produs scump si defect, pe care nu l-am putut utiliza, facand reclamatii in toate directiile si asteptand o rezolvare. Decizia ANPC este evident total nedreapta, bazata pe un raspuns mincinos din partea celor de la CEL (ei spun ca am facut in avans rezervare si ca nu reprezinta comanda la distanta). Se pare ca singura rezolvare ar fi in instanta. A facut cineva ceva asemanator?

  42. Am cumparat placa video, placa de baza memorii si un ssd total 1900 lei.
    Placa video si placa de baza cred ca erau desigilate cutiile de carton nu aveau acel plastic peste ele oricum nu am dat importanta am zis lucru nou garantie nu are ce sa fie.
    Am incercat cu 3 procesoare sa pornesc sistemul, am crezut ca trebuie sa fac update la placa de baza am pus un pentium nu pornea, adica pornea si se resta nu vedea cpu memorii placa video nimic, ca sa constat ca cativa pini de placa de la cpu erau strambati. Am cumparat pe firma pentru cat costa 350 lei nu o mai trimit nici la garantie nici la nimic o consider o teapa probabil ca multe alte date de cel.ro
    Pe viitor de evitat. Restul produselor fara probleme.
    Am vazut comentariul de mai sus nu cred ca functionalitatea produselor se poate verifica la sediu.

  43. Sunt niste tepari cei de la CEL.ro . Dupa ce am facut comanda de un produs unde era mentionat ca va fi livrat in decurs de 4 zile, in ziua a 5-a ma amanau pentru a doua zi, acelasi lucru si in ziua a 6-a si a 7-a. Dupa ce tot am scris si reclamatie si un email despre ce se intampla, nimeni niciodata nu raspund la acestea. In ziua a 6-a mi-au pus si telefonul la respins si ii contactam doar de pe alte numere de telefon. NU RECOMAND ACESTE MAGAZIN!

  44. Cei mai mari tepari.
    Am un telefon in perioada de garanti caruia i s a desprins ecranul si nici nu se mai incarca . L am trimis de doua ori in service si nu l au reparat.
    Nu mai zi ca , daca vrei sa l trimiti in service faci o cerere la care iti radpund ei in 48 de ore si dupa aceea trimit curieful sa l ridice , asta saca si mai amintesc.
    Eu am telefonul defect de pe data de 08.11.2018 si astazi este 20.12.2018 si nu am telefon functional.
    Sunt niste nesimtiti.

  45. Nu am primit produsul comandat de la CEL.
    Au trimis la o altă adresă…nimic special…dacă nu era cadoul copilului meu clar mă durea la patină de colet și puteau să-l facă ei ciorbă așa că…veac eu nu mai comand nimic de la ei!Nu recomand!Sunt iresponsabili,nepăsători și nu știu să respecte clientul….

  46. Mai nou, nu poti sa mai duci personal produsul in service, trebuie sa il trimiti obligatoriu prin curier. Am comandat o tricicleta de la cel.ro care a venit cu defect major, era turtita o bara de fier. Dupa ce am completat tot ce era de completat, mi-au zis ca nu pot duce personal coletul pt ca asa e politica lor. Ca sa il trimit prin curier, trebuia sa platesc in jur de 70 ron, coletul avand de 20 de kg, eu fiind din Bucuresti. S-a dus sotul cu coletul la ei si cu „insistente dragute” a putut lasa coletul la ei. Am primit banii, 600 ron, fix dupa doua saptamani, la limita. Asta a fost in octombrie 2018. In decembrie 2018 am avut iar nevoie de ei, de data asta de service. Am comandat cu un an in urma o periuta electrica cu 2 capete de schimb cadou, asa era pachetul. Am trimis periuta in service pt ca nu se mai incarca(cu tot cu incarcator si un capat de schimb) Raspunsul lor: trebuie sa ne trimiteti si cele 2 rezerve, avem nevoie de pachetul complet pt solutionarea problemei😂😂. Acum le-am trimis un mail de toata frumusetea, sa vedem ce raspuns voi primi.

  47. Eu am avut noroc. Am comandat un produs care aparea ca fiind „In stoc furnizor”. A doua zi, o zana imi trimite un mail zambitor, in care se recomanda, ma anunta ca se va ocupa de comanda mea si ca produsul se afla in stoc furnizor. Noroc ca m-am plictisit repede, si, dupa o asteptare de doua saptamani, mi-am achizitionat produsul de la eMag.

  48. Atentie la comenzile de pe CEL.RO !!! Ai gresit comanda platesti. Produsul nu se mai schimba nici chiar daca iti cumperi altceva de la ei. Mai ai o scapare legala cu Protectia consumatorului doar daca iei pe persoana fizica. Persoanele juridice nu au nici o scapare!!! Am patit-o de curand cu un Laptop. Stie cineva ce este de facut?

  49. @Calin, eu nu am avut nici un succes cu Protectia Consumatorului, norocul meu a fost ca am avut niste produse ieftine..Poate tu ai succes cu laptopul. Am facut reclamatie/sesizare dar nu am mai primit nici un raspuns/nu m-a mai contactat nimeni.

  50. Bună!

    Nu este o firma serioasa, am cumparat un produs care venea cu o extindere de garantie, dar nu am beneficiat de acea extragarantie. Răspunsul a fost ca: scrie dar nu ca o și acorda, menționez ca pe factura vine inclusa extragarantie dar pe certificat nu este adăugată. Și ghici, când am vrut sa înregistrez produsul pe pagina oficiala, aparea vândut cu un an înainte asa ca beneficiez de un an de garantie. Nu recomand sa cumpărați nimic de la aceasta firma.

  51. Dupa cum prietenii si colegii mei stiu deja, in octombrie 2018 mi-am comandat un sistem PC, destul de performant, de la SC Corsar Online SRL(numele real ar firmei sau neoficial, online cel.ro/domo.ro – DEFINITIE – corsar [At: STAMATI, D. / V: (înv) cursariu / Pl: ~i / E: fr corsaire, it corsaro] 1 sm Comandant al unei nave particulare, care, cu autorizația guvernului unui stat maritim, ataca și jefuia vasele inamice. 2 sm (Pex) Hoț de mare care prăda vasele de comerț. 3 sm (Pex) Pirat. 4 a (Îs) Vas ~ Corabie rapidă care alunga sau prăda vasele unui stat inamic.), pe componente, cu asamblare in service-ul magazinului, verificarea compatibilitatii si testare de 24h in conditii de stres, devenind astfel, din punctul meu de vedere, un tot unitar. Dupa fix 17 zile sistemul nu a mai pornit, nici o problema, am garantie, il trimit in service, zis si facut, mentionez ca singura modalitate de contact este platforma site-ului lor, probabil din cauza calitatii erau contactati prea des telefonic de catre clientii „multumiti”, eu fiind din Iasi, ei din Bucuresti.

    Avand in vedere ca rezolutiunea service-ului a fost creditara pentru sursa stricata, de buna credinta am platit o diferenta de 190 lei pentru o sursa ceva mai performanta(a carei factura rezulta invalida pe platforma lor desi eu am primit-o) si dupa 20 zile din momentul predarii catre curier am primit sistemul PC din nou. Am fugit de la munca, am venit, am luat coletul, l-am lasat 5-6 ore la temperatura camerei si evident m-am intors la munca. Seara ma grabesc acasa pentru a-mi porni PC-ul abia venit dar supriza, din nou nefunctional, de aceasta data primea curent dar nu mai aveam imagine. Practic conform certificatului de garantie primit, daca in interval de 15 zile de la data predarii produsul nu este adus la conformitate AI DREPTUL SA CERI INLOCUIREA SAU REZOLUTIUNEA CONTRACTULUI, in cazul meu al facturii pe care o aveam cu ei. Am facut de atunci vreo 4-5 reclamatii, in toate am cerut aceasta rezolutiune, inclusiv in raspunsuri catre cei din service care-mi raspundeau doar pe email dar toti, efectiv, evitau sa dea un raspuns, desi legea pare sa fie de partea mea.

    Singurul lor raspuns a fost „faceti o noua cerere de service, colegii vor aduce produsul la conformitate”, abia in a patra sau a cincea reclamatie mi-au scris ca nu se poate si-atat.

    L-am trimis din nou in service si intre timp am facut si niste plangeri la ANPC.

    Pe undeva pe 18 decembrie mi-au raspuns, din nou cu rezolutie creditara, de aceasta data pentru placa video, cu mentiunea ca daca vreau sa iau o alta pot folosi creditul, daca vreau banii sa le dau un IBAN.

    Le-am scris din nou doleanta mea, rezolutiunea intregului contract atasand si datele bancare, nu doar banii pe placa. Fara a primi vreun raspuns clar de la ei, am primit banii doar pe placa video in data de 08.01. 2019 dar in plus, avand in vedere ca pe 19.12. 2018, a doua zi dupa ce mi-au dat abia raspunsul, m-am trezit cu sistemul PC fara placa video la usa. L-am refuzat deoarece asteptam un raspuns favorabil din partea ANPC-ului si sincer am vrut sa evit o eventuala incercare de invinovatire din partea lor la adresa mea. In momentul in care a ajuns la ei, din nou, chiar m-am trezit cu un email in care mi se spunea ca pot solicita un curier la alegerea mea care sa preia sistemul din depozitul lor, daca nu-l ridic in 6 luni se considera abandonat, mergand spre casare siiiiiiiiiiiii(bomboana cea mai mare de pe coliva) daca sta la ei mai mult de 10 zile o sa platesc 5 lei pe zi.

    Dupa mizeria de raspuns primita de la ANPC pentru una din reclamatii, pentru a evita plata unei mega taxe stupide si pentru a nu pierde 1-2 ani anevoiosi prin tribunale, desi consider cu tarie c-as fi castigat, am facut comanda de curier.

    Dupa cateva zile primesc sistemul, nefunctional din nou! Pentru a evita sa-l fac bucati cu totul prin masinile curierilor si oamenii faini de la cel.ro(apropo in timp ce scriu aceste randuri ghiciti ce reclama imi apare in partea de jos a postarii), am fost la un service autorizat in Iasi sa-l verifice, initial mi-au spus c-ar fi sursa, au incercat-o pe un alt sistem si nu mergea dar dupa 2 zile, neavand autorizatia mea s-o desfaca deoarece aveam garantie pe componente si chiar nu am vrut sa ma cert si pe aceasta tema cu „prietenarii” mei dar i-am rugat s-o mai testeze odata, la ultima incercare supriza, mergea, asa ca, multumita fortei divine si baietilor din service(care apropo mi-au spus ca l-ar bate pe cel care s-a ocupat de calculatorul meu), n-a fost nevoie sa mai am un alt contact cu „prietenii mei” CELibidinosi.

    Iar celor care se gandesc ca economisesc ceva sau au gasit un pret mai mic pe la nu stiu ce firma online le spun doar sa verifice bine inainte de a da comanda, sa caute pareri online si sa nu uite ca, vorba frumoasei mele sotii, SUNTEM PREA SARACI PENTRU A CUMPARA LUCRURI IEFTINE.

  52. Return-service, am luat-o si eu azi. Produs luat de la alt furnizor. Trimis Note 9 cu ecran care trosnea/pocnea intr-o zona si vine raspuns ca mi se anuleaza garantia pentru ca telefonul are carcasa stramba. Note 9, cumparat de nou, folosit o saptamana, ingrijit mai bine ca ochii din cap. Mi se propune schimbare de ansamblu display si touchscreen contra sumei de 1145 lei. Carcasa nu. Pai cum propui schimbarea ecranului si a carcasei nu, daca este stramba. Daca pui un ecran nou peste o carcasa stramba nu se va desprinde si ala?? Si totusi, cum sa strambi o carcasa de note 9 fara sa spargi ecranul sau sticla?! Hai sa mulgem consumatorul nu? Poate pune botul. Norocul meu este ca au depasit acele 15 zile legale in care problema mea trebuia sa ie rezolvata. Maine la ANPC. Sunt negru de furie. Se anuleaza garantia unui produs (si scump) asa pocnind din degete. I-as inchide si eu la fel de repede cum au anulat ei garantia. E stramba carcasa, i-auzi.

    1. Am avut si eu de-a face cu ei. Service return sunt vestitii quickmobile care importa telefoane la negru, uneori incomaptibile cu retelele locale si le ‘repara’ prin serviceul propriu unde le trantesc sau le baga in apa si anuleaza garantia. Si peste asta firma e detinuta de fiul unei judecatoare din baia mare si nimeni de la ANPC nu se atinge de ei. Sfatul meu: cand cumparat ceva de oriunde si vedeti garantie la o firma din baia mare, returnati produsul.

  53. Atunci, naspa! Problema este ca deja prea multa lume stie de acesti nemernici. Oricunde am intrat sambata in magazine de profil, toti au auzit de astia, nu de bine evident. Masuri? Din parti. Cel putin la Samsung am invatat, cand ma duc sa cumpar un telefon, cer un IMEI, sun la Samsung si baietii imi spun daca este pentru Europa sau nu si daca acel produs se repara in service autorizat sau nu.

  54. Niste nesimtiti, incepand de la operatori si pana la servisare.
    Am cumparat un tensiometru care a mai fost folosit. Prezenta zgarieturi, lipsea folia de pe ecran.
    L-am returnat si primesc mesajul „Asa cum ati fost anuntat la receptionarea produsului, acesta
    prezenta:zgarieturi fine pe ecran, pentru care s-a decis aplicarea unei
    taxe de 20 RON,reprezentand devalorizarea produsului.”.
    Culmea!!!
    Eu le spun ca si din acest motiv il returnez si ei nimic, de zor, sa-mi opreasca 20 de lei. Mi-au si oprit.
    Basca ca am suportat din buzunar costul returului. Paguba totala: 20 lei+35 lei+nervi = mizerie CEL!!!
    Am formulat doua plangeri la ANPC. Sa vedem ce vor zice acestia din urma.

  55. Recent am luat țeapă cu un blendere care urma să fie cadou. Am primit unul zgâriat și cu o cutie ruptă, cu toate că am specificat că nu vreau sa mă trezesc cu un retur. Eu zic sa publicam peste tot despre nesimțiții astia

  56. Și eu am avut probleme cu ei. Am comandat un fier de calcat și am primit cutia desfăcută și ambalajele din polistiren rupte in interior. Fierul avea vârful crăpat și părea folosit. Am făcut retur dar m-am chinuit mult până mi-am recuperat banii. Nu recomand!

  57. Buna ziua,
    Am comandat in data de 25/04/2019 un dressing de valoarea a undeva 1600 RON, moment in care am si facut plata cu cardul.
    Pe data de 14/5/2019 banii mi-au fost inca odata retrasi din cont.
    Dupa multe incercari de a-i contacta telefonic raspunde o domnisoara foarte sictirita si vorbind flecmatic” noi nu ne ocupam de asta, va rog sa depuneti o sesizare prin e-mail.”
    Lucru pe care l-am si facut.
    Nici un raspuns pana in momentul de fata

    1. Pentru retragerile duble apeleaza si catre banca, sa nu fie si de acolo o problema.
      Evita pe cat posibil acest magazin pe viitor, indiferent de produsul dorit exista o groaza de alternative.

  58. Eu am cumparat un espressor Samus de la ei si dupa un timp am avut probleme cu el. I am contactat pe cei de la cel.ro telefonic si mi au zis sa fac cerere la sectiunea de service. Am facut acolo si m-au trimis sa iau legatura cu cei ce se ocupa de produsele samus. Intr-un final am reusit sa predau espressorul celor de la A&D electroservice, cei autorizati in zona mea pentru produsele marca Samus. Pe data de 03.05.2019 am laaat espressorul, pe 20.05.2019 am sunat sa intreb daca este gata, au zis ca nu. Pe 23.05.2019 la fel. Am sunat iar la cei de la cel si iar m-au trimis pe site la sectiunea reclamatii. Am facut reclamatie in care le-am prezentat cele de mai sus si ca imi vreau banii inapoi ca si reducere din pretul urmatoarei comenzi. Reclamatia facuta pe 03.06.2019, normal ca aceatia nu au raspuns, asa ca mi am comandat alt espressor. Dupa cateva zile sunt sunat de cei de la service ca pot sa imi ridic produsul. Le-am spus ca nu mi se pare normal sa stea o luna in service cand termenul legal zice nu mai mult de 15 zile calendaristice, acestia se scuza cum ca nu le-au venit piesele. Le-am zis ca nu este problema mea si ca doresc returnarea produsului si sa primesc banii inapoi la care acestia au spus ca nu se ocupa ei cu asta asa ca am incercat sa iau legatura cu cei de la cel.ro.pentru a-mi recupera banii. Iar am sunat, iar m-au trimis pe site, le-am zis ca am reclamatie facuta si ca nu s-a uitat nimeni la ea. Mi-au cerut numarul ei, al facturii etc si dupa 2 zile m-au co tactat sa imi spuna ca cei de la service i-au informat ca eu am ridicat deja produsul asa ca nu au cum sa imi dea banii inapoi. I-am intrebat daca asta este o gluma si ca eu nu am ridicat niciun produs si m-au contactat dupa alte 2 zile spunandu-mi ca cei de la service au reparat espressorul si ca pot sa ma duc sa il iau. Le-am zis ca am cumparat deja altul si ca vreau banii inapoi de pe cel din service si le am reamintit ca produsul are mai bine de o luna de cand sta la ei si m-au contactat dupa alte 2 zile sa imi spuna ca cei de la service m-au contactat in timp util. Le-am raspuns ca tot ce este peste cele 15 zile calendaristice, conform legii, nu mai este un timp „util” desi eu am incercat sa extind acel timp contacrandu-i dupa 17 respectiv 20 de zile si am mai asteptat un semn pana pe 03.06.2019 cand am facut si reclamatia, iar cei de la cel.ro mi-au zis „din pacate nu va pot ajuta, decat cu informatiile pe care le-am primit. O zi buna!”
    Am facut reclamatie la OPC, sa vad daca se rezolva ceva.

    Mai bine mai dadeam 50lei in plus si luam de la emag sau extremedigitals ca la aia cand am avut probleme au fost rapizi si nu stateam 2 zile pentru un mesaj.

  59. Neseriozitatea celilor a ajuns de notorietate. Cu atâtea probleme reclamate din partea noastră a celor care ne așteptăm la servicii europene, într-o țară rămasă undeva prin anii 60 în materie de respect pentru cumpărător, această adunătură ar fi trebuit desființată și pusă să plătească cu închisoare, cu amenzi etc. pârghii care la românica nu-s. Așa că boii merg și câinii latră. Înseamnă că răul e altundeva, adică ori băieții au pile țzapene și sunt de neclintit pentru că, nu-i așa, se vând și mașini de spălat. Ori cei de la protecția consumatorului care sunt de fapt degeaba, fac figurație ieftină pentru că n-are cine să-i controleze. Pentru că de vrei să-i dai în judecată cheltui pentru un televizor să zicem, cât pentru un Logan nou prin procese sau alte mijlociri legale ale statului rumânesc. Nu mă încearcă decât scârbă, căscarea ochilor și
    ocolirea gunoaielor.
    P.S. Nu vă recomand nici emag (de unde mi-a venit o mașină de spălat strânsă ca o menghină de la mijloc), nici extreme digital (de unde am luat 2 telefoane cu care am stat mai mult în service-uri, ba la Budapesta, ba pe la Mogoșoaia, unde dacă nu mergi pe unde trebuie te bat paznicii de-ți sună apa în cap fără să vadă nimeni)
    Recomand, fără glumă, Aliexpress, unde dacă nu a venit bunul în termenul prevăzut , au înapoiat chiar și 32 de cenți.

  60. Am comandat un Kindle Paperwhite din 2018 cu 8GB, impermeabil – aveau cică promoție… (nu știu cum am putut fi atât de fraier, de obicei cumpăr de la Emag sau de la Altex și n-am avut probleme, dar era mai ieftin acolo). Mi-au trimis un Kindle din 2016 la 4GB, (pe care l-am deschis abia după ce făcusem plata pentru că din prostie nu am mai plătit și tariful pentru deschiderea coletului in fața curierului)… Am sunat la ei la vanzări si mi-au raspuns foarte urât, m-au expediat rapid spunând-umi ca am greșit departamentul…departament (de reclamații) care nu are nici un numar de telefon ca să poți vorbi cu ei, ci doar o pagina in care poti să deschizi tichete online, iar raspunsul nici macar nu-ti intra pe emailul tau, ci trebuie sa tot intri tu pe site-ul lor ca sa vezi dacă ți-au scris sau nu.
    Le-am scris un email, le-am trimis poza cu produsul sigilat si mi-au scris sa le trimit produsul ca să-l verifice…acum când citesc ce s-a scris pe-aici mă tem să-l mai trimit că poate rămân și fara (o parte din bani) si fara produs… cine știe ce motiv găsesc să mă taxeze…Le-am propus sa mă scutească de trimisul produsului inapoi si de bătaia de cap de a repara erorile pe care ei le-au făcut și să-mi plătească diferența, dar parcă vorbesc cu pereții, e ca și când nici n-ar citi ce am scris ci repetă ca o moară stricată să le trimit produsul la verificare (ca și cum nu ar putea verifica direct în gestiune)… Toate răspunsurile pe care mi le-au dat au fost fără nici un pic de considerație față de mine și de problema mea (eu le-am vorbit și le-am scris frumos, respectuos)
    Cred că nimeni nu ar trebui să cumpere de la o asmenea firmă…vă rog aveți respect față de dvs și nu vă lăsați călcați în picioare de astfel de oameni!
    Cred că până la urmă voi decide să rămân cu produsul pe care nu am vrut să-l cumpăr, chiar dacă nu mai văd diferența… dacă continui să fac demersuri mi-e frică că voi pierde chiar mai mult decât am pierdut deja: timp și bani și liniște sufletească… ma resemnez ca ciobanul mioritic, ca e mai simplu.

  61. Te duci la ei , pui produsul pe masa cu actele si ceri ce vrei sau banii.
    Daca nu anunta TV, presa si alte media.
    Nu uita si de protectia consumatorului.
    Sigur vei castiga !

    STAN Patitul….

  62. Am cumparat un telefon de la cel.ro (domo.ro) atentie ca sunt aceeasi firma. Nu a functionat nici o secunda nici macar nu s-a deschis. Mi-au acceptat returul si mai bine de o saptamana zic ei ca mi-au bagat banii in cont dar nimic. Am facut si extras de cont si le-am trimis. Am sunat si dau din colt in colt. Nu poti lua legatura cu nimeni din conducere. Nu au legatura telefonica decat cu cei de la vanzari, atat! NU MAI CUMPARATI DE LA EI! Total neseriosi MIZERABILI! Cred ca voi sesiza ANPC-ul!

  63. Salutare,

    AVTI GRIJA CU CEL.RO….
    COMANZI ON-LINE UN PRODUS SI OPTEZI PTENTRU RIDICARE DIN MAGAZIN (AI INCURCATO RAU DE TOT)….
    DACA VREI SA RETURNEZI PRODUSUL I-ATI ADIO…. NU MAI PRIMEAZA COMANDA ON-LINE CI RIDICAREA DIN MAGAZIN DUCE LA PUNCTUL DE A NU PUTEA RETURNA PRODUSUL….
    SA VEDEM ANPC-UL CU CINE TINE CU VANZATORUL SAU CU CUMPARATORUL…. EU INCLIN SPRE PRIMUL…

  64. Bun gasit
    M-am gandit cu manutzele astea doua (! :)sa fac o compunere, care sa sune cam asa:
    As vrea sa va semnalez ca numele tepei nu este doar CEL! Va rog sa verificati inca trei nume de firme care functioneaza in acelasi showroom, cu aceleasi numere de telefon, apar cu aceleasi produse cu aceleasi preturi! Este suficient sa dati cautare Google pt un produs – in cazul meu – adidasi Nike, dupa cuvinte de cautare ,,Nike Compari”, si sa observati ca ceea ce am semnalat este real
    Norocul meu a fost ca am ales sa ridic din showroom, ocazie cu care am dat de o situatie – un baiat urla furios la cei doi baieti de la ghiseu, ca nu vroiau sa-i accepte un produs retur cu defect in garantie, si nici sa-i confirme in scris primirea reclamatiei!
    Dupa plecarea acestuia, primul lucru pe care l-am spus – acelorasi baieti- a fost ca ar fi bine sa-si schimbe jobul, pt sanatatea lor. Apoi, le-am aratat meilul si SMS-ul prin care firma mediadot.ro ma ruga sa vin sa ridic marfa din showroom, asa cum optasem. Raspunsul : marfa este la furnizor, nu a venit, ei nu stiu de ce.
    Intre timp apare un bodyguard – chemat pt baiatul furios – sa vada ce se intampla. Lamurit – ca e aceeasi situatie ca multe alte si frecvente situatii cu acest showroom (spusele sale!), le cere baietilor de la ghiseu sa ii dea un nume ca sa justifice/incheie interventia sa. Raspunsul- mergeti la ghiseul de vis-a-vis – unde stateau la coada aprox 10-12 persoane, cu probleme de garantii, dupa cum mi-au spus aceiasi doi baieti. Bodyguardul se uita cumva, si zice : pai.. pentru un nume..? Sa ma duc la doamna..de la ghiseul ..? Voi..nu puteti..?
    In acest moment, ma trezesc vorbind: acum va dati seama cam de ce l-au lasat nervii pe baiatul furios pentru care v-au chemat? Omul se uita la mine, se uita la baietii acestia doi, zice ceva neinteligibil dand din cap si pleaca fara sa mai ceara nici un nume, nimic. Eu zic ca morala fabulei e evidenta
    Azi am vrut sa mai fac o incercare – sa comand la CEL cu livrare la adresa, si cu deschidere colet. Cand ma uit mai atent – pe baietii astia cu aceste firme de tepuit nici macar nu-i f… grija sa se uite ce scrie in propriul s(h)it – la detalii despre costurile livrarii cu fan spune clar ca :
    ,,In Bucuresti
    livrarea se poate face la adresa aleasa de tine gratuit (pentru comenzile mai mari de 150 lei in limita a 4 kg); ”
    Ce sa vezi? Comanda include 15 lei! Dupa cum urmeaza:
    ,, Livrarea comenzii costa 15 lei in aria de acoperiere Fan Courier. Detalii aici…
    Adauga cupon reducere
    Subtotal 188 lei
    Total transport 15 lei
    Total 203 lei”
    Sa nu ma inteleaga cineva gresit – nu ma deranjeaza 15 lei, ci FELUL! Prosteala pe fata!
    Daca in asa dispret trateaza pe oricine, cumparator, client, pe banii timpul si nervii clientului (si ai angajatilor proprii, dupa cum reiese din cele descrise anterior), m-am gandit eu, ia sa caut pe gugl, cum ar veni, cel+pareri, ca cine stie, poate n-oi fi singurul cu inchipuiri nasoale despre cel+mediadot+domo+sa-i ia dreaq… Si iacata, gasii acest blog, citii niste lucruri aici, si m-apucai sa zic si io …
    In incheiere, as mai vrea sa multumesc initiatorului acestui blog pentru avertisment, si pentru ocazia de a semnala aceste lucruri, poate si altii vor beneficia
    O zi buna
    Ant

  65. Ca multi altii si eu am luat teapa de la cel.ro. Am comandat un telefon si am primit un alt telefon la jum de pret si de o saptamana incerc sa fac schimbul si nu reusesc. Toti ma plaseaza de la unul la altul.Ce sa fac?

  66. Confirm și eu, cel.ro e cea mai mare țeapă, am cumpărat de la ei o chiuveta compozit/granit care era la oferta și mi-au trimis una spartă.
    Probabil că cei de la cel.ro au observat că n-am ales opțiunea cu deschiderea coletului la livrare așa că s-au scăpat de un produs defect, probabil și motivul pentru care era la oferta.
    Comunicarea cu ei legat de retur, garanții se poate doar pe email in care primești răspunsuri automate la doua zile după ce trimiți emailul. Serviciul lor de on-call support este doar pentru sales.

  67. Nu cumparati de la CEL.RO sau site-urile lor afiliate!
    Una dintre cele mai neplăcute experiențe de cumpărare on-line
    Pe scurt, iată pățania mea:
    Comand eu, atras de pretul ceva mai mic, o trotineta electrică Xiaomi, ce venea si cum bonus, o baterie externa de, zice-se, 10000 mAh, asa scria pe.pagina produsului.
    Fac deci comanda pe weekend si, grea la maximă – fac si plata online.

    Prima chestie – deși produsul figura inițial cu un bonus- baterie de 10000 mAh, în comanda se transformase într-una cu 5000 de mAh. În fine…

    Luni primesc mesaj automat ca mi-a fost data comanda în lucru, iar pe seară, ca a fost pteluata de curier cu nr de AWB etc.
    Marti nu se intampla nimic, văd pe tracking la curier ca e înțepenit in depozit la Bucuresi (cda trebuia sa ajungă la BV)
    Miercuri, nici o schimbare – pe la ora 4 PM sun la curier si-l iau la rost. Aflu ca cei de la CEL coletasera un sigur pachet din două (baterie + trotineta), evident, doar bateria.
    Sun la Cel. răbdare maximă.
    După discuții interminabile si incercari de a da vina pe curier, mi se aduce la cunoștință ca voi primi coletul vineri, la 5 zile dupa ce fusese avizat.
    Toate că toate, însă duduia de la call center imi spune condescendent ca n-are ce sa-mi faca sa ajungă mai devreme, ca nu s-a ocupat ea de comanda mea. Un fel de „take it or leave it”
    Nici o urma de scuza, macar de complezență.
    WTF?

    Sper sa dea faliment, nu merita sa existe pe aceasta piata competitivă, însă datorită unor fraieri ca mine care nu se documentează înainte, ajung să dea țeapă după țeapă.

    Deci sfatul meu, nu stati cu mâna în sân, scrieți cand aveti de scris si dati sfoara in țară, poate asa mai dispar din nesimțiții ăștia.

  68. Cum își tratează cel.ro clienții? Cu NEI Security.ro Posted image
    Va scriu acest mesaj pentru a atrage atentia asupra modului in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si experienta pe care am avut-o in aceasta postura.

    20.08.2019- Comand produsul
    21.08.2019- Produs livrat WOW, ce repede! Tare! Au evoluat astia? Posted image
    22.08-26.08- Produs testat, client nemultumit de produs.

    26.08.2019 (ora 11) Merg la showroom, intreb detalii in legatura cu returnarea unui produs; d-na de la casierie imi spune: „trebuia sa completati cerere de retur si dupa va putem prelua produsul dar ideal ar fi sa-l trimiteti retur printr-un curior. Eu: „ce rost are sa-l pun la curier daca sunt la 2 km. de magazinul cel.ro”

    26.08.2019 (11:30) Completez cererea de retur, primesc mesajul:
    12:00 26-08-2019Buna ziua,
    Va rugam sa trimiteti produsul complet pentru verificare (pachetul trebuie sa contina , toate accesoriile, precum si o copie a facturii / in aceasta situatie taxele de curierat trebuiesc suportate de dumneavoastra – pe scrisoarea de expeditie-AWB sa mentionati numarul cererii de retur, trebuie ambalat intr-o cutie corespunzatoare,cea originala); adresa noastra este: bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, Bucuresti – Departamentul de service cel.ro.
    http://www.cel.ro/al…contact_us.html
    Dupa receptionarea produsului si preluarea de catre un coleg veti fi anuntat privind procedura ulterioara.
    O zi placuta
    echipa CEL.ro

    OK
    Revin cu raspuns:
    12:03 26-08-2019Voi aduce personal produsul la adresa mentionata de dvs.

    Ma urc in masina si pornesc catre ei…

    Ajuns in showroom, discut pe rand cu angajatii cel.ro:
    Casiera:
    angajat cel 1: „imi pare rau dar nu puteti returna aici produsul”
    eu: „pai… am primit un mesaj in care este indicata adresa de aici, doar ca am preferat sa nu astept/platesc un curier; economisesc timp si bani, nu?”
    angajat cel 1: „imi pare rau dar nu va putem ajuta”
    eu: „ok, in cazul asta pot sa vorbesc cu un supervizor, o persoana care poate lua o decizie aici?”
    angajat cel 1: „nu, aici nu avem asa ceva, daca vreti apelati la ANPC” Posted image
    eu: „sunteti sigura de acest lucru? nu am cum sa vorbesc cu un reprezentat al firmei?”
    angajat cel 1:”sunt sigura, mergeti si puneti aparatul la curier”
    eu: „bine, dar eu nu cred ca nu am cu cine sa vorbesc la dvs., trebuie sa fie cineva care este PRO client”

    … in speranta ca am sa gasesc o persoana care ma poate ajuta sa rezolv situatia mea, intru in camera unde in trecut aveau punct de service si retur, unde, incep aceeasi discutie cu o persoana care imi tot repeta ca ea este de la HR si nu ma poate ajuta dar imi povestea ca ei au o politica de retur pe care eu am acceptat-o.
    Ies din „Camera HR” si nimeresc direct in punctul de service si retur.

    Reprezentant cel.ro (service si retur)
    eu: „Observ ca aici este punctul de service si retur”;
    angajat cel 2: „Da”;
    eu: Ce bine, am nimerit Posted image va rog sa-mi acceptati produsul pe care vreau sa-l retrnez;
    am facut cerere de retur; aceasta a fost acceptata si are numarul X…
    angajat cel 2: „Ne pare rau chemati un curier sa-l aduca aici”
    eu: „Sa chem un cuirier la Cel.ro, sa-l lase la Cel.ro?”
    angajat cel 2: „Da, puteti face si asa; faceti cum doriti si pentru ultma oara va invit afara”

    Moment in care, am ridicat tonul si am inceput sa le spun cum bataia lor de joc imi ajunge si ca este doresc sa vorbesc cu un angajat din management. Am solicitat in scris cele discutate iar dupa circa 20 min. de certuri repetate, am primit pe contul cel.ro urmatorul mesaj:

    „Buna ziua,
    Departamentul Service – Retur nu detine Front Office. Produsele se pot trimite doar prin curierat.
    Cu respect
    echipa CEL.ro”

    Nervos si nemultumimt am parasit cladirea cu gandul ca eu sunt principalul vinovat pentru ca am cumparat de la cel.ro;
    ridicand capul din pamant, observ ca din sensul opus alearga catre sediul cel.ro doua persoane echipate ca de razboi… doi angajati ai NEI Security. Posted image

    Oare asta merita un client nemultumit care a purtat o discutie aprinsa cu angajatii CEL.RO? Merita scos in bataie din sediul lor?
    Ironia este ca nu am fost agresiv ci doar am avut un ton ridicat, atat eu cat si angajatii CEL.

    Semnat: fost client al magazinului cel.ro

    Posted image Posted image Posted image

  69. Da, tocmai ce mi-am luat o teapa cu ei. Mi-am comandat un incarcator de laptop si cu toate ca in specificatiile de pe site-ul lor trebuia sa fie compatibil cu laptopul meu , bineinteles ca nu este ( conectorul nu se potriveste). Am dorit sa fac retur , dar surpriza, nu pot face retur pentru ca l-am achizitionat pe persoana juridica. Firma de tepari.

  70. Buna ziua.Ma bucur nespus ca am găsit acest blog unde pot sa fac și eu comentarii legate de firma Cel.ro.In 28.08.2019 am comandat online la aceasta firma o unitate de aer condiționat.A ajuns coletul prin firma Fan Curier,l-am preluat și am plătit suma din factura plus taxa de transport.Coletul a fost transportat pana in locuința mea împreuna cu angajatul de la firma de transport.O sa vedeți de ce fac acesta precizare.Coletul a fost deteriorat lucru de care cu siguranta cel de la firma de transport știa și a avut grija sa-l țină in așa fel încât eu sa nu observ.La 5 minute după plecarea lui am vrut sa desfac coletul și am observat ca este deteriorat.L-am sunat imediat(cred ca nuci nu pornise și fata locuinței mele) sa vina sa ia coletul înapoi pt ca este deteriorat.Nu s-a întâmplat lucrul acesta spunând ca nu se poate atâta timp cât el mi l-a predat.Am sunat firma Cel.ro,am așteptat la telefon o ora și nu am reușit sa vorbesc cu nici un operator.Le-am trimis un mail cu poze.cu putine specificații pt ca dacă textul este prea lung nu-l primește ,mi-au cerut sa returnez coletul și taxa de transport sa o plătesc eu.Am trimis doar coletul deteriorat(erau 2) pt care am plătit f mult.Dupa o săptămâna primesc răspuns de la serviciul Service al firmei ca cele sesizate de mine se adeveresc și îmi cer sa trimit și celălat colet,sa fac o alta comanda și sa specific ca am avans la ei.Intre timp prostului și-a modificat prețul,evident prețul nou fiind mai mare,iar transportul m-a costat de 5 ori valoarea pe care am achitat-o la primire.Le-am trimis un mail prin care i-am anunțat ca in aceste condiții nu doresc un alt produs ci returnarea banilor,dar pana in acest moment nu am primit niciun răspund,iar telefonic este imposibil sa dai de ei.

  71. Am comandat si comand de la cel.ro de 8 ani, fara nicio problema. Probabil cei care se tot plang (unii repetand postarea de cateva ori) traiesc in zona crepusculara unde lucrurile uneori nu sunt asa cum par. Daca revin in realitate vor vedea altceva. Deci, pe scurt, cel.ro face concurenta la emag si altex si evident vor exista si „plangaci” care sa critice. Dar nu au fundament. Daca ar fi sa scoatem defecte in evidenta, de ce nu se scriu numeroasele defecte de la produsele altex si emag (un fel de topshop mai evoluat)?

    1. Ai putina considerație și pentru cei care se plâng aici, nu venim chiar din zona rurală, avem și noi experiența cu achizițiile on-line!

  72. De la emag mi-a venit o mașină de spălat „strânsă la miljoc” cum spune într-un cântec popular și cei de la „cel” nu mi-au returnat un produs. Așa că să vorbești pentru tine și în cunoștință de cauză. Dacă vrei îți arăt și hârtii iar dacă îți place cumpără în continuare de la ei, nu te oprește nimeni. Acest forum este pentru cei care au probleme cu „cel”, nu pentru cei mulțumiți de acecștia. Fă-ți un forum și vorbește cât de frumos și bine este să cumperi de la „cel” și mergi mai departe. Cât despre ALTEX, indiferent de uzură returnează orice produs, ca să știi, în termenul garanției.

  73. am un gtx 1080ti asus strix si nu mai functioneaza in parametrii + ca s-au ars toate ledurile, crede-ti ca am vreo sansa sa imi rezolve problema?

  74. Eu am refuzat un produs inainte ca sa ajunga la curier cu 3 zile. Surpriza. A treia zi primesc email ca produsul a fost livrat curierului si urmeaza sa -ajunga la mine.

Lasă un răspuns

*