Cum să ai comentarii și vizite multe pe blog…

trafic

Dacă vrei să ai comentarii și vizite multe  pe blog, începi prin a scrie articole despre cum să ai comentarii și vizite multe pe blog… Dar mai sunt și alte metode rapide de umflare a traficului, iată câteva dintre acestea:

Cum să ai multe vizite:


Fă și tu ce fac alții, că, dacă merge la ei, va merge și la tine…

    • Ia-ți ca referință un blog foarte citit, de preferință unul cu multe tutoriale sau rețete culinare, și începe să faci la fel. E recomandat să copiezi URL-ul, inclusiv numele, titlul, tot! E foarte important să scrii măcar la fel de prost și, tot de preferință, să tratezi aceleași subiecte, puțin mai târziu. În articolele tale, e important să nu mergi direct la subiect, ci să faci un ocoliș mare, de la Dânga la Stânga, că Google asta premiază, cantitatea. Chiar dacă n-are legătură și toată lumea știe, în cazul tutorialelor e important să explici culoarea ferestrelor și a butoanelor, iar în cazul unui blog culinar, marca aragazului folosit. Asta trebuie să o faci neapărat!
    • Dacă ai aflat o rețetă, un program, un truc sau o știre nouă, e important să menționezi în articol „Am aflat de undeva„, însă, atenție, e și mai important să NU pui link spre sursă, nici în context, nici la sfârșit, ca să nu-i crească „ăluia” ranking-ul înaintea ta. Că, nu-i așa, mărimea contează.
    • Nu contează că oala despre care scrii tu pe blog a fost făcută pentru gătit, în ea poți prăji și carne, deci, scrie repede un articol cu titlul „Oală de prăjit carne”, sau, dacă blogul tău este despre software, ia cel mai penibil cleaner de temporare și prezintă-l sub titlul „Program de optimizat calculatorul”. Așa îți vor crește vizitele, ranking-ul și numărul comentariilor, în special numărul comentariilor, că toți cei care vor ajunge pe acel articol, se vor vedea practic obligați să-ți lase comentarii gen „Băi cercopitecule, asta-i oala de gătit, nu de prăjit!”. Iar tu, la fiecare în parte, le vei răspunde cu „Și ce mă, cine te oprește să prăjești în ea! Eu îl știu pe unul care a prăjit ouă și pe talpa fierului de călcat…”. În felul acesta, numărul comentariilor se va dubla!
    • Dacă ai blog despre gastronomie, măcar o dată în viață scrie și tu un articol despre cum se curăță Windows-ul, iar dacă ai un blog despre Windows, arată-le cititorilor tăi, măcar o dată, cum faci tu supa de tăieței, ca la mă-ta acasă! Iar regula asta e Sfântă, trateaz-o ca atare!
    • Nu contează că tu te dai pe blog drept bucătar sau expert IT, înainte de BAC, cu cel puțin două săptămâni, tu scrie repede un articol cu titlul „Rezultate la BAC 2014”, dacă-l scrii în 2014, în care scrie orice, chiar nu contează ce atât timp cât nu uiți ca în conținut să introduci „Rezultate BAC București”, „Rezultate BAC Timișoara”, „Rezultate BAC Iași”, „Rezultate BAC Bacău”, șamd. Ca idee, poți face un articol foarte reușit și natural, pe care să-l începi cu „Care credeți voi că vor fi rezultatele la BAC în 2014, mă refer la rezultatele la BAC din Timișoara, la Rezultate la BAC din Iași, la rezultatele la BAC din Bacău, la rezultatele la BAC din Cluj, șamd.” Dacă faci asta, succesul ți-e garantat; ți-e garantată și carnea din frigider, dar asta nu contează… Că așa-i pe criză, și-un leu dacă vine, e primit, nu e dat…
    • Pupă-n fund. Da, pupă-i în fund pe cei cu trafic mare, în special pe Zoso, Arhi, Chinezu. Fii întotdeauna de acord cu ei, înscrie-te în toate campaniile sau inițiativele create de ei, comentează des pe blogurile lor, fă prezența! Important e să ai link-ul acolo, în toate comentariile tale la toate articolele pe care aceștia le publică. Poate s-o nimeri un dobitoc să dea click pe numele tău, din curiozitate. Și așa mai ai o vizită…
    • În ce privește campaniile online, e important să participi la toate, în special la cele care nu te privesc, interesează și nici plac. E important să fii acolo! Cu cât mai puțini participă, cu atât vei fi mai rapid remarcat! Și, revenind, e important să-i lauzi public pe inițiatori, să le promiți beri și să-i aplauzi pe Twitter, Facebook și YouTube.
    • Nu spune nimănui că-ți plac desenele cu Barbie, că porți chiloți roz bombon cu picățele, că te îndopi cu ciocolată când ești trist(ă), dar, în mod expres, nu arăta lumii că ești un om normal. Normalitatea e o jenă, cei normali nu sunt apreciați, cum nu sunt nici cei care spun ce gândesc.
    • Când vezi că cineva a scris despre ce-ai scris tu, fugi repede și lasă acolo un comentariu în care să menționezi clar că ai și tu un articol asemănător, mult mai bun, mai devreme scris și mai dezvoltat decât acela! Asta te va ajuta enorm, infinit, universal!

Cum să ai multe comentarii pe blog…


Provoacă mult, cât mai mult, jignește chiar din titlu!

  • Regula de aur e să elimini din link-urile comentariilor pe blog eticheta „nofollow”, apoi să dai sfoară în țară că dai pagerank-ul tău oricărui bun samaritean ce-ți trece pragul 2.0. Cu asta nu vei da greș niciodată! Vei avea cel mai comentat blog necitit din lume! Dar vei avea reacții, vei deveni mare influencer și vei fi sigur că cei care au comentat chiar sunt interesați de ce-ai scris! Te vei simții bine! Vei fi Tu! The Lord of the Things! The master! The One!
  • Trebuie să comentezi mult, în special pe blogurile pe care nu le citești, bloguri cu 2-3 vizitatori, pentru a atrage autorii acestora la tine pe blog, care vor veni din educație (că se vor simți obligați să-ți întoarcă serviciul)! Așa vei avea multe comentarii! Zeci, chiar sute! Chiar și la articolele în care n-ai întrebat nimic, ci doar ai arătat cum se pune cratița pe foc.
  • Nu comenta deloc, sau foarte rar, pe blogurile care nu-ți mai oferă posibilitatea să lași link sub numele tău, chiar dacă înainte de asta comentează des!
  • Nu le arăta niciodată comentatorilor tăi că greșesc! Evită asta cu orice chip! Suportă-i indiferent de cât de lipsite de sens ori tâmpite sunt comentariile lor, tu suportă-i, iubește-i, apreciază-i! Fii mama tuturor! Fii prietenul lor necondiționat! Singurul care-i susține în ideile lor!
  • Stai cu ochii pe TV și, când vezi că apar niște protestatari, scrie repede un articol despre ei, împotriva lor, apoi dă-i share rapid pe rețelele de socializare. Nu contează că înainte de acel protest tu n-ai mai scris despre acel eveniment, ci din contră, e mult mai bine să dai de înțeles că tocmai ți-a fost trezit interesul și ți-ai descoperit o latură ascunsă!
  • Scrie tu însuți comentariile! Scrie-le în special la advertoriale, ca și cum ar veni de la altcineva, și nu uita să pui în acestea link-ul tău de profitshare, f64, 2parale, etc. Nimeni nu o să-și dea seama, iar asta e garantat!
  • Fă des review-uri, în funcție de chestia testată, cu titluri gen „Ești de rahat, produsule!”, „Ești de toată jena!”, „Ești o dezamăgire totală, biciclet-o!”, iar pentru a-ți susține afirmația, bagă un singur argument, gen „Culoare roșie a carcasei e prea roșie”, „Programul se instalează în 20 de minute pe junghiul meu de PC”, sau, „Când merg cu bicicleta asta, toți țânțarii îmi intră în gură!”.
  • Organizează des concursuri, la care să participe lumea lăsând comentarii în care să spună „vreau acest produs/program/piept de curcan la grătar”. O să ai comentarii cu nemiluita, vei deveni invidia tuturor! Vei fi Tu! The Lord of the Influencer! The master! The One! The Best! Ever!
  • Acuză, pe drept sau pe nedrept, pe unul și pe altul, cu nume, prenume și CNP. Arată-le cititorilor tăi ce analfabeți sunt ei c-au uitat două virgule, o cratimă sau au încurcat ă cu a. Ia-te de ei! Iar când cineva îți aduce la cunoștință propriile greșeli din articolul pe care tocmai l-ai scris, printr-un comentariu, mesaj prin Twitter sau Facebook, chiar dacă nu ți-a cerut asta, tu șterge-le mesajul și corectează repede greșeala! Mai mult, când primești un comentariu cu mici greșeli gramaticale, nu-l corecta și nici șterge, pentru a nu-i face autorul să se simtă penibil, ci lasă-l pe blog, să-l vadă toată lumea, că sigur se va găsi unul care să se ia de el, să-l facă în toate felurile.
  • Articolele despre „Cum să ai vizite și comentarii multe pe blog”, trebuie să le scrii încă din prima zi. Cu cât ai mai puține vizite și comentarii, cu atât mai bine! Ia atitudine din timp! Nu lăsa niciodată pe mâine, ce poți face azi!
  • șamd…

Will Be Continued, Babe…

11 Comentarii

  1. Cristiane, toate astea le aplicam si eu in trecut, dar sincer iti zic, acum imi este oarecum jena sa fac acest lucru in ziua de azi. De ce? Pentru ca ma mint eu pe mine insumi, ma imbat cu apa rece, daica sunt idiot.

    Zic asta, la „Provoaca mult, cat mai mult, jigneste chiar din titlu!” … Si Oricum, SEO este mort de mult timp, in ziua de azi, doar articolele de calitate, bine structurate, usor de citit, si de inteles, vor aduce valoare blogului pe care tu il promovezi.

    Si mai ales articole de genul acesta, ce te face sa citesti, si sa contunui sa citesti, si sa citesti, si uite asa de jumate de ora tot citesc pe blogul tau, si rad, si te descopar, si vad ce fel de persoana esti, bine o persoana buna logic.

    Multi vin, lasa un comentariu, ce nu e nici ala la locul lui, e total deplasat, spam logic, si pleaca, s-a bagat in seama, si salutare. Nu iti citeste nici macar titlul complet, de articol ce sa mai zic.

    Oricum nu ma mai intind, felicitari din partea mea.

    Stima Iosif.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.