De ce prefer să adresați întrebările în comentarii, nu prin email & telefon

Mi-aș dori să am tot timpul din lume, dar nu-l am, iar voi sunteți mulți. Insuficienți pentru ca blogul să devină principala mea sursă de venit, prea mulți pentru ca timpul meu liber să-mi permită să scriu tot ce-aș vrea să scriu, dar să vă și răspund, la fiecare în parte, la întrebările care mi-au fost adresate deja. De exemplu, în această seară am răspuns la vreo 60 de mesaje, dar chiar și așa mi-au mai rămas 39… Pe la 18:00 am întrat în Mailbird, acum e 23:47.

email-ui ajutor

Nu mă deranjează că sunt întrebat chestii, chiar mă simt util și încrederea voastră în mine îmi crește ego-ul de n-ați văzut cum, dar mă oftic atunci când văd că din 50 de email-uri, 15 îmi adresează aceeași întrebare, dar formulată altfel.

Dacă aveți răbdare să aruncați o privire peste comentariile scrise la articolul cu sfaturi pentru upgradarea memoriei RAM, în care s-au adunat peste 1400 de comentarii, veți vedea că marea majoritate a întrebărilor se repetă.

De altfel, la toate articolele care au trecut pragul de 1000 de comentarii veți vedea că întrebările se repetă, majoritatea solicitând inclusiv informații expuse în conținutul articole respective!

Blogul e urmărit de mulți utilizatori Windows și GNU/Linux cu experiență, fiecare dintre aceștia vă pot ajuta să găsiți rezolvarea la problema avută. Flutike, SunshineSorin, Led Lor și yo9fah, mrpfn, și, mai nou, Fănica, sunt doar câțiva dintre cei care au demonstrat că știu despre ce vorbesc și au dat sfaturi bune și foarte bune.

Dacă ei, sau oricare dintre cei pe care nu i-am menționat, însă la fel de activi și pricepuți, vor vedea o întrebare a cărei răspuns îl cunosc, nu cred că nu vă vor sări în ajutor!

Din acest motiv este bine să întrebați în comentarii, fiindcă veți primi ajutor mai rapid și-n plus, cei care se vor confrunta în viitor cu aceeași problemă sau una similară, vor găsi rezolvarea fără să adreseze aceeași întrebare.

Am vrut neapărat să vă spun toate aste lucruri fiindcă pe zi ce trece primesc tot mai multe email-uri solicitând sfaturi, aducând completări, prezentând mulțumiri sau comentarii la tutorialele publicate pe blog. Zilnic primesc prin email, în medie, 45 – 50 de astfel de mesaje. 🙂

Vă sunt recunoscător pentru feedback, pentru încrederea pe care o aveți în recomandările și sfaturile pe care vi le dau, dar am rugămintea să mutăm acțiunea pe blog, acolo unde a fost mult timp, acolo unde îi este locul, unde nouă, mie și vouă, ne va fi mult mai ușor să o gestionăm.

Dacă totuși preferați să-mi comunicați chestii prin email, vă cer doar să luați în considerare că răspunsul s-ar putea să întârzie, uneori, în funcție de program și alte obligații, chiar și câteva zile, iar asta deoarece nu-mi permit zilnic luxul de a dedica 2 – 3 ore acestei activități.

Sper doar să nu fie cu supărare și să nu-mi fie interpretate greșit intențiile! Vă mulțumesc!

Tags:

18 Comentarii

  1. In mod special tin sa iti multumesc pentru toata activitatea ta.In proportie de cca.
    70%din cunostintele acumulate sunt de pe blogul tau.Inca o data Multumesc.

  2. Am inteles de mult timp ca nu e o sursa de venit principala dar poate devenii.Promovare interna agresiva prin noi pe alte forumuri/bloguri/discutii pe chat-uri,Facebook.Nu ar strica si o alta promovare externa,via Twiter/Facebook si altele.Spun ca monetizarea reclamelor pe sait-uri treptat nu va mai fi o sursa sigura.Zic si eu !
    Noi,acestia multi/putini putem sa promovam saitul.

    1. Poate că nici nu vreau să devină, mă simt mai comod acum. Referitor la anunțuri și link-uri de afiliere, atât timp cât vor acoperi cheltuielile cu hostingul e OK. N-am un „target”, scriu doar despre ce îmi place, când și cum am chef. Așa mă distrez eu.

      Referitor la promovare, da, ai dreptate, ajută imens și le sunt recunoscător celor care, atunci când am văzut pe forumuri mesaje în care se cereau soluții descrise de mine aici, au pus link spre blogul meu, nu pe altul.

    2. Salut am un lg leon cumparat de nou de la orange…din prima zi il gaseam stins…l-am dus la garantie de 3 ori schimbat soft,schimbat baterie,schimbat soft cu unul mai stabil…tot aceasi problema acum il duc pentru a 4 oara.ce ar putea avea?astia de la orange service vad ca nu vor sa accepte ca are defect major si nu vor sa mi-l schimbe…probabil voi merge la protectia consumatorului…da-mi un sfat ce parere ai…ms

  3. salut,am o intrebare referitor la o problema pe care am intampinat-o recent cu windows 10.deci am instalat windows 10 insider preview.toate bune si frumoase,recunosc ca windows 10 se ridica la nivelul asteptarilor mele fata de porcaria de win 8.dar ma rog chestii de gust…acum dupa ce am navigat si m-am jucat prin el am ajuns si la ultimul pas adica shut down iar aici surpriza deci se inchide ecranul dar hdd nu adica cu alte cuvinte jumatate de comp se inchide,jumatate nu.binenteles ca a trebuit sa opresc comp din buton.mentionez ca os-ul l-am instalat pe un comp asus N76VZ respectand toate cerintele de sistem.sper sa ma ajutati pt ca win 10 este chiar beton.va multumesc

    1. Windows 8 va fi lansat abia în 27 iulie, până atunci sunt multe chestii ce necesită finisate, ajustate și reparate. E normal să existe probleme de compatibilitatea pe durata beta. Tot ce poți face în cazul de față, însă nu-ți va garanta nimeni reușita, e să faci ceea ce am făcut și eu, anume să instalezi manual driverele chipset, folosind kiturile celor pentru Windows 8.1.

  4. Sincer sa spun cand am intrat aici am gasit multe informatii utile. De un timp nu am mai intrat pe PC,mi-am spus ajunge cu atatea date despre IT, dar am vazut ca nu este asa.
    Se vede ca sunteti un expert in IT, mi-ar fi placut sa fiu si eu ca dvs.Pe viitor o sa am si eu cateva intrebari legat de Windows 8.Multumesc frumos !.

  5. Buna ziua,
    Doresc sa recuperez fisiere cu poze, filmulete si ceva documente.Le-am pierdut intr-un mod chiar…tampit pot zice asa, am scos desktopul din priza dar calclulatorul nu fusese inchis corect pana la capat.A doua zi am reusit cu greu sa-l demarez…si cand surpriza: era formatat(presupun) si nici urma de aceste date.Totul a revenit la modul initial…ca si scos din uzina..

    Credeti ca mai sunt sanse….deoarece nu mai afiseaza nimic..as avea mai multe sanse cu un program GEN RECUVA sau direct la un specialist it?

    Va multumesc anticipat pentru imporatanta acordata comment-ului meu.

    1. Eu aș încerca mai întâi cu Recuva, respectând pașii recomandați aici, în special sfatul de a recupera pe un alt dispozitiv (hard disk, pendrive) decât cel de pe care s-au pierdut datele.

  6. Salut,
    Am comandat de pe geekbuying un telefon. Au trecut doua saptamani si jumatate si nu l-au trimis. Le-am zis sa imi inapoieze banii si mi-au dat tracking number si au zis ca l-au trimis.
    Intrebarea este, dupa cat timp apare pe http://www.17track.net dupa ce am primit mailul ca l-au trimis ?
    Pe http://www.17track.net apare ca Item not found at this moment…
    Sa le dau mail sa ii anunt ca deschid disputa pe paypal ?

    1. Apare după 1-2 zile. Disputa nu ajută foarte mult dacă ei demonstrează că l-au trimis, dar îți recomand să deschizi una dacă n-ai nici un semn până joi.

  7. Salutare, am primit laptopul asta si ma întrebam daca as putea sa schimb ceva la el, sa-i fac un update (plăcută ram, placa video, placa de baza, orice…) M-ar ajuta mult părerea cuiva care se pricepe. Astept un raspuns si multumesc!

  8. Tocmai mi-am achizitonat un laptop lenovo ideapad 100 și ma chinui de ceva timp sa îi instalez Windows-ul… Am boot-at un stick și am ajuns pana în faza de instalare unde îmi spune că nu s-a găsit pe diapozitiv nimic… Ce sa fac?

  9. Mos Craciun a pus sub brad un tf xiaomi mi 5 dar a venit blocat si de atunci nu gasesc cum as putea debloca si retur la mai mult de 15 zile nu pot face, te rog un sfat sau prefer o persoana interesata sa-l repare. MULTUMESC

Lasă un răspuns

*

Acest blog folosește cookie-uri! Continuând navigarea acceptați acest lucru. Detalii.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close